خانه :: اساتید :: اخبار

صفحات مرتبط

آمار سایت

بازديد امروز: 73
بازديد ديروز: 65
بازديد کل: 25614
بروزرسانی: 7-10-1395
اخبار و اطلاعات

نرم افزار : مجموعه قوانین و مقررات وزارت علوم "

نرم افزار نصب بر روی سی دی برای دریافت اینجا کلیک کنید

ویژه تلفنهای همراه سیستم عامل اندروید  برای دریافت اینجا کلیک کنید

*****************************************

***********************************

اطلاعیه

        باطلاع کلیه همکاران عضو رسمی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند باستناد جدول مندرج در ماده 23 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی افرادی که  از تاریخ ( 01/07/1395 ) طبق جدول ذیل اگر از لحاظ سابقه ،  استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند، خواهشمند است جهت بررسی مجدد پرونده ارتقاء‌ نسبت به ارائه کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 01/07/1394 لغایت 01/07/1395 بشرح ذیل تا تاریخ   20/09/1395  اقدام فرمائید . بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم  ارائه مستندات مربوطه در موعد مقرر بعهده جنابعالی خواهد بود.

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

فوق دیپلم

رتبه 3

18 سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 3

10 سال تمام

مهارتی

8  سال تمام

مهارتی

5  سال تمام

لیسانس

رتبه 2

18 سال تمام

دکتری

رتبه 1

20 سال تمام

رتبه 3

12 سال تمام

رتبه 2

14 سال تمام

مهارتی

6  سال تمام

رتبه 3

8  سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 1

22 سال تمام

مهارتی

4  سال تمام

رتبه 2

16 سال تمام

 

 

 

 

توضیح :

1 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

2 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 8 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

3- : لیسانس   برای ارتقاء به رتبه 2 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

4 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3  باید 12 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

5 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی   باید 6 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

6 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 1 باید 22 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

7 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 2 باید 16 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

8 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 10 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

 9 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 5 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

10 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 2  باید 14 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

11 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 1  باید 20 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

مدارک لازم :

  1. ارائه مدرک تحصیلی جدید ( درصورتی که در رتبه بندی فعلی لحاظ نگردیده باشد .)
  2. ارائه ابلاغ کتبی یا حکم برای محاسبه امتیاز سنوات  مدیریتی ( از تاریخ 01/07/1394 لغایت 01/07/1395)
  3. ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی ؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراها (از تاریخ 01/07/1394

لغایت 01/07/1395)

  1. تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد )
  2. میزان تسلط به نرم افزار
  3. ارائه گواهی های مریوط به فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 01/07/1394 لغایت 01/07/1395) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات انتشار مقالات در مجلات معتبر ارائه مقالات در سمینارهای علمی  - تالیف و ترجمه کتاب ارائه طرحهای تحقیقاتی ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری ارائه گزارشهای موردی دریافت لوح تشویق و تقدیر کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی مشارکت در فعالیتهای فرهنگی

توضیحات :

  1. توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد .
  2. کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.
  3. فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

 

مدیریت اداری و پشتیبانی

*************************************

به اطلاع کلیه همکاران قراردادی (با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا) می رساند،

 جهت اجرای دستور العمل ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی پس از مطالعه این اطلاعیه ابتدا فرم‌ها را دانلود کرده و متناسب با وضع موجود خود فرم‌ها را پرینت گرفته و با مراجعه به اشخاص حقیقی یا حقوقی مورد اشاره در هر فرم، نسبت به اخذ تاییدیه‌ها اقدام فرمایند.

  با توجه به اهمیت تسریع و سهولت در بررسی فرم‌ها و مدارک و مستندات، رعایت ترتیب در جاگذاری مدارک و مستندات از سوی کارکنان محترم الزامی می باشد.

مدارک و مستندات مورد نیاز (اصل و یک نسخه کپی) به ترتیب شامل موارد زیر خواهند بود:

1- کپي شناسنامه و کارت ملي و کارت پايان خدمت

2- الصاق کپی آخرين مدرک تحصيلی (گواهی اتمام واحد های گذرانده شده و صورتجلسه دفاع مورد قبول نمی باشد)

 3 - الصاق اولین قرارداد و قراردادهای مربوط به احتساب مدرک تحصیلی در طول خدمت ، تغییر عنوان شغل و مرخصی بدون حقوق· چنانچه فرد در طول خدمت خود مدارک تحصیلی بالاتری ارائه نموده و در قرارداد وی لحاظ گردیده می بایست تصویر قرارداد و مدرک تحصیلی مذکور را ارائه نماید.

4- الصاق ابلاغهای مدیریتی با عناوین مدیر ، معاون مدیر ، رئیس اداره

5- الصاق کليه ابلاغ‌هاي دريافتي مطابق با بخشنامه رسمي يا آيين‌نامه‌هاي داخلي جهت بررسی عضويت در کميته‌ها، کارگروه‏هاي تخصصي، کميسيون‌ها، هيات‌ها و شوراهاي مصوب و غير مصوب (حداقل مدت زمان لازم برای اخذ امتیاز برای هر کمیته یا شورا 2 سال می باشد.)

6- الصاق فرم شماره 2 : فرم تاييد آموزش به همكار در طول دوره خدمت با تاييد آموزش‌گيرندگان و مديران جهت بررسی وضعیت آموزش به همکار و انتقال تجارب (حداکثر 3 نفر)

7- الصاق فرم شماره 3 : فرم تاييد كار با نرم‌افزار تخصصي و تاييد مدير مربوطه (کار با نرم افزار آفیس ، اینترنت و اتوماسیون اداری قابل امتیاز دهی نمی باشد.)

8- الصاق فرم شماره 6 : جهت تاييد اکتشاف و اختراع به همراه مدارک و گواهينامه‌هاي اخذ شده از اداره ثبت اسناد و املاک و مستندات کاغذي يا فايل در قالب CD

9- الصاق فرم شماره 7 : فرم تاييد مقالات مرتبط با شغل در مجلات و سمينارها و الصاق مدرک مثبته وفايل مبني برچاپ مقاله يا کتاب. مدارک از طريق معاونت پژوهشي تاييد مي‌گردد.

10- الصاق فرم شماره 8 : فرم تاييد کتب تاليف وترجمه و الصاق مدرک مثبته و تاییدیه معاونت پژوهشي

11- الصاق فرم شماره 9 :فرم تاييد طرح‌هاي تحقيقاتي(تعداد همکاران اصلي مشخص شود)و الصاق مدرک مثبته و تاییدیه معاونت پژوهشي

12- الصاق فرم شماره 10 : فرم تاييد گزارش‌هاي موردي و تاييد مدير مربوطه (گزارش‌هاي موردي تحليلي، آماري يا ابداعي که شکل پروژه‌اي داشته و جزء تکاليف و وظايف روزمره و روتين نباشد)

13- الصاق کليه لوح‌هاي مرتبط با شغل جهت بررسی لوح تقدير و تشويق که متضمن شماره و تاریخ باشد.(مرتبط با شغل يا وظيفه کاري از مقام مافوق در دانشگاه، مدير يا معاونين استاندار، رئيس دانشگاه، استاندار، وزير يا معاون رئيس جمهور یا رئيس جمهور)

 (ماهيت تقدير و تشويق بايد حالت مقايسه‌اي داشته و در داخل لوح اشاره به دليل اعطا شده باشد و صرفاً بنا به مناسبت‌هاي خاص و تقدير عمومي صورت نگرفته باشد.)

14- الصاق کليه مستندات کسب عنوان عضو نمونه در داخل دانشگاه، استاني یا کشوري (موضوع عنوان نمونه می بایستی مرتبط با شغل یا وظیفه محوله عضو باشد.)

15- الصاق مستندات از قبيل عضويت در بسيج، قاري برتر، حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، تدوين کتاب، مقاله و کسب جوايز و لوح‌هاي تقدير در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، ديني، تربيتي و اجتماعي

 توضیحات :

  1. کلیه شناسنامه های آموزشی از ابتدای خدمت تا تاریخ 29/12/94 از معاونت محترم برنامه ریزی اخذ خواهد شد لذا نیاز به ارائه گواهی آموزشی و یا شناسنامه آموزشی از سوی همکاران محترم نمی باشد.
  2. توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد و نیاز به ارائه هیچ گونه فرم و یا مدرکی از سوی همکاران محترم نیست .
  3. از بین فرم‌های 2 تا 10 صرفاً فرم‌هایی پرینت شود که در آن زمینه‌ها شرایط فرد با آن‌ها مطابقت داشته باشد. لذا از پرینت بی‌مورد فرم‌ها و ارائه آن بصورت خالی پرهیز شود.
  4. کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.
  5. فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.
  6. در هنگام مراجعه الزاما اصل شناسنامه خود و افراد تحت تکفل را به همراه داشته باشید.

از کلیه کارکنان مشمول طرح خواهشمند است مدارک مشروحه فوق را آماده و طبق برنامه زمان‌بندي به کارشناس مربوطه                     که جهت جمع‌آوري اين مدارک معرفي مي‌شوند، تحويل نمايند.

مدیریت اداری و پشتیبانی

*****************************************

بازدید امروز: 2