خانه :: اساتید :: اخبار

صفحات مرتبط

آمار سایت

بازديد امروز: 13
بازديد ديروز: 73
بازديد کل: 56060
بروزرسانی: 19-10-1396
تابلو اعلانات

اطلاعیه

اطلاعیه

        باطلاع کلیه همکاران عضو رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند باستناد جدول مندرج در ماده 23 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی افرادی که  از تاریخ ( 01/07/1396 ) طبق جدول ذیل اگر از لحاظ سابقه ،  استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند، خواهشمند است جهت بررسی مجدد پرونده ارتقاء‌ نسبت به ارائه کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 بشرح ذیل تا تاریخ  27/10/1396  اقدام فرمائید . بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم  ارائه مستندات مربوطه در موعد مقرر بعهده جنابعالی خواهد بود.

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

فوق دیپلم

رتبه 3

18 سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 3

10 سال تمام

مهارتی

8  سال تمام

مهارتی

5  سال تمام

لیسانس

رتبه 2

18 سال تمام

دکتری

رتبه 1

20 سال تمام

رتبه 3

12 سال تمام

رتبه 2

14 سال تمام

مهارتی

6  سال تمام

رتبه 3

8  سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 1

22 سال تمام

مهارتی

4  سال تمام

رتبه 2

16 سال تمام

 

 

 

 

توضیح :

1 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

2 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 8 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

3- : لیسانس   برای ارتقاء به رتبه 2 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

4 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3  باید 12 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

5 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی   باید 6 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

6 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 1 باید 22 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

7 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 2 باید 16 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

8 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 10 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

 9 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 5 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

10 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 2  باید 14 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

11 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 1  باید 20 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

 

 

مدارک لازم :

  1. ارائه مدرک تحصیلی جدید ( درصورتی که در رتبه بندی فعلی لحاظ نگردیده باشد .)
  2. ارائه ابلاغ کتبی یا حکم برای محاسبه امتیاز سنوات  مدیریتی ( از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )
  3. ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی ؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراهای مصوب (از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )
  4. تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد)
  5. ارائه گواهی های مربوط به فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات انتشار مقالات در مجلات معتبر ارائه مقالات در سمینارهای علمی - تالیف و ترجمه کتاب ارائه طرحهای تحقیقاتی ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری ارائه گزارشهای موردی (در قالب تدوین آیین نامه، دستورالعمل و تشریح فرآیند انجام کار) دریافت لوح تشویق و تقدیر کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی مشارکت در فعالیتهای فرهنگی

 

 

توضیحات :

  1. توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد .
  2. کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.
  3. فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

 

 

 

 

مدیریت اداری و پشتیبانی

******************************

 

ارزشیابی کارکنان

     بدینوسیله از کلیه همکاران محترم (اعضای غیر هیات علمی) دعوت می نماید که از تاریخ  25/06/96 لغایت 31/06/96               

 با مراجعه به آدرس planning.znu.ac.ir  و انتخاب سامانه ارزیابی کارکنان از منوی سمت راست نسبت به درج نام کاربری و رمز عبور اقدام نموده و نسبت به تکمیل خود ارزیابی خود اقدام نمایند.

نام کاربری : شماره ملی

رمز عبور : سریال شناسنامه یا رمزی که توسط کارکنان در سامانه تغییر داده شده است.

1- کارکنان گرامی پس از ورود به سامانه به سوالات ارزشیابی در ستون "خود اظهاری عضو" پاسخ دهند.

2- پس از پاسخگویی در ستون خود اظهاری نسبت به کلیک برروی دکمه " ثبت" در پایین صفحه اقدام نمایند.

تذکر: پس از ثبت اطلاعات پاسخ های خوداظهاری قابل اصلاح و ویرایش نمی باشد. لطفا در پاسخگویی دقت فرمایید.

3-  مسئولین امور اداری دانشکده ها موظف می باشند نسبت به تکمیل خوداظهاری افرادی که فاقد دسترسی به سیستم  می باشند و یا توانایی لازم را در این زمینه ندارند با حضور آنها نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

4- در حوزه معاونتها تکمیل فرم افراد فاقد دسترسی به سیستم به عهده روسای ادارات ومسئولین ذیربط هر واحد خواهد بود.

5-  مدیران مستقیم موظف می باشند از تاریخ 1/7/96   لغایت 3/7/96  نسبت به ثبت نظر خود در مورد اعضای زیر مجموعه اقدام نماید.

6- بالاترین مقام مافوق از تاریخ  4/7/96  لغایت 7/7/96  نسبت به ثبت نظر خود اقدام نماید.

از آنجایی که اخذ پایه ترفیع استحقاقی و امتیازهای مربوط به توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع متاثر از امتیاز ارزشیابی خواهد بود، لذا عواقب ناشی از عدم تکمیل فرم ارزشیابی به عهده خود اعضاء می باشد.

همکاران در مورد سوالات خود با خانم حاتمی به شماره 2725 تماس حاصل نمایند.

اداره کارگزینی دانشگاه

*************************************************************************************

 

اطلاعیه

 

قابل توجه بانوان همکار رسمی ، پیمانی و قراردادی

       با توجه به موافقت هیئت امنای دانشگاههای منطقه زنجان با قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص(دارای فرزند زیر شش سال) از 40ساعت به 36 ساعت در هفته ، همکاران واجد شرایط می توانند در صورت تمایل با تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن بانضمام  یک برگ کپی از شناسنامه فرزند خود  به اداره کارگزینی دانشگاه از تسهیلات فوق بهره مند گردند.

مدیریت امور اداری

*****************************************************************

اطلاعیه

( قابل توجه کلیه اعضای محترم هیاءت علمی و کارکنان محترم غیر هیاءت علمی دانشگاه )

نظر به برخورداری اعضای محترم هیاءت علمی و کارکنان محترم غیر هیاءت علمی دانشگاه از مزایای کمک هزینه عائلمندی و کمک هزینه اولاد دراحکام کارگزینی ، ضروری است بمحض هر گونه تغییر در وضعیت افراد تحت تکفل و یا خود اعضاء ( درصورت ازدواج ) مراتب به اداره کارگزینی دانشگاه اعلام گردد .

جدول تغییرات احکام کارگزینی درارتباط با کمک هزینه عائمندی و اولاد

تغییرات (2)

کمک هزینه های بلاعوض

تغییرات (1)

حکمی

عنوان تغییر

ردیف

 

پرداخت کمک هزینه بلاعوض ازدواج مطابق مقررات مربوطه

پرداخت کمک هزینه عائلمندی در احکام کارگزینی

ازدواج اعضاء

1

پرداخت کمک هزینه بلاعوض ازدواج فرزند مطابق مقررات مربوطه

قطع کمک هزینه اولاد در احکام کارگزینی

ازدواج فرزندان

2

------------------------

برقراری و پرداخت کمک هزینه اولاد

تولد اولاد

3

------------------------

قطع کمک هزینه عائله مندی در احکام کارگزینی

طلاق همسر

4

------------------------

برقراری و پرداخت کمک هزینه اولاد

طلاق فرزند اناث

5

پرداخت کمک هرینه بلاعوض فوت مطابق مقررات مربوطه

قطع کمک هزینه عائلندی یا اولاد در احکام کارگزینی

فوت همسر یا فرزندان

6

پرداخت کمک هزینه بلاعوض فوت مطابق مقررات مربوطه

------------------------

فوت پدر یا مادر تحت تکفل

7

------------------------

قطع کمک هزینه اولاد در حکم کارگزینی مگر با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل

رسیدن اولا ذکور به سن 20 سالکی

8

------------------------

قطع کمک هزینه اولاد در احکام کارگزینی

اشتغال هر یک از فرزندان ذکور یا اناث و پرداخت حق بیمه

9

تذکر :

  1. بدیهی است اجرای هریک از تغییرات بعمل آمده در احکام کارگزینی با ارائه مدارک مربوطه امکان پذیر خواهد بود .
  2. تبعات ناشی از عدم اطلاع رسانی در خصوص ردیف های مربوطه جدول فوق الذکر بعهده خود اعضاء میباشد.

************************************************

بازدید امروز: 2