خانه :: اساتید :: اخبار

صفحات مرتبط

آمار سایت

بازديد امروز: 27
بازديد ديروز: 40
بازديد کل: 35197
بروزرسانی: 14-12-1395
تابلو اعلانات

اطلاعیه

قابل توجه بانوان همکار رسمی ، پیمانی و قراردادی

       با توجه به موافقت هیئت امنای دانشگاههای منطقه زنجان با قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص(دارای فرزند زیر شش سال) از 40ساعت به 36 ساعت در هفته ، همکاران واجد شرایط می توانند در صورت تمایل با تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن بانضمام  یک برگ کپی از شناسنامه فرزند خود  به اداره کارگزینی دانشگاه از تسهیلات فوق بهره مند گردند.

مدیریت امور اداری

*****************************************************************

اطلاعیه

( قابل توجه کلیه اعضای محترم هیاءت علمی و کارکنان محترم غیر هیاءت علمی دانشگاه )

نظر به برخورداری اعضای محترم هیاءت علمی و کارکنان محترم غیر هیاءت علمی دانشگاه از مزایای کمک هزینه عائلمندی و کمک هزینه اولاد دراحکام کارگزینی ، ضروری است بمحض هر گونه تغییر در وضعیت افراد تحت تکفل و یا خود اعضاء ( درصورت ازدواج ) مراتب به اداره کارگزینی دانشگاه اعلام گردد .

جدول تغییرات احکام کارگزینی درارتباط با کمک هزینه عائمندی و اولاد

تغییرات (2)

کمک هزینه های بلاعوض

تغییرات (1)

حکمی

عنوان تغییر

ردیف

 

پرداخت کمک هزینه بلاعوض ازدواج مطابق مقررات مربوطه

پرداخت کمک هزینه عائلمندی در احکام کارگزینی

ازدواج اعضاء

1

پرداخت کمک هزینه بلاعوض ازدواج فرزند مطابق مقررات مربوطه

قطع کمک هزینه اولاد در احکام کارگزینی

ازدواج فرزندان

2

------------------------

برقراری و پرداخت کمک هزینه اولاد

تولد اولاد

3

------------------------

قطع کمک هزینه عائله مندی در احکام کارگزینی

طلاق همسر

4

------------------------

برقراری و پرداخت کمک هزینه اولاد

طلاق فرزند اناث

5

پرداخت کمک هرینه بلاعوض فوت مطابق مقررات مربوطه

قطع کمک هزینه عائلندی یا اولاد در احکام کارگزینی

فوت همسر یا فرزندان

6

پرداخت کمک هزینه بلاعوض فوت مطابق مقررات مربوطه

------------------------

فوت پدر یا مادر تحت تکفل

7

------------------------

قطع کمک هزینه اولاد در حکم کارگزینی مگر با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل

رسیدن اولا ذکور به سن 20 سالکی

8

------------------------

قطع کمک هزینه اولاد در احکام کارگزینی

اشتغال هر یک از فرزندان ذکور یا اناث و پرداخت حق بیمه

9

تذکر :

  1. بدیهی است اجرای هریک از تغییرات بعمل آمده در احکام کارگزینی با ارائه مدارک مربوطه امکان پذیر خواهد بود .
  2. تبعات ناشی از عدم اطلاع رسانی در خصوص ردیف های مربوطه جدول فوق الذکر بعهده خود اعضاء میباشد.

************************************************

ارزشیابی کارکنان

   بدینوسیله از کلیه همکاران محترم ( اعضای غیر هیات علمی) دعوت می نماید که از تاریخ  95/07/10  لغایت  95/07/16 با مراجعه به آدرس planning.znu.ac.ir  و انتخاب سامانه ارزیابی کارکنان از منوی سمت راست نسبت به درج نام کاربری و رمز عبور اقدام نموده و نسبت به تکمیل خود ارزیابی خود اقدام نمایند.

نام کاربری : شماره ملی

رمز عبور : سریال شناسنامه یا رمزی که توسط کارکنان در سامانه تغییر داده شده است.

1- کارکنان گرامی پس از ورود به سامانه به سوالات ارزشیابی در ستون "خود اظهاری عضو" پاسخ دهند.

2- پس از پاسخگویی در ستون خود اظهاری نسبت به کلیک برروی دکمه " ثبت" در پایین صفحه اقدام نمایند.

تذکر: پس از ثبت اطلاعات پاسخ های خوداظهاری قابل اصلاح و ویرایش نمی باشد. لطفا در پاسخگویی دقت فرمایید.

3-  مسئولین امور اداری دانشکده ها موظف می باشند نسبت به تکمیل خوداظهاری افرادی که فاقد دسترسی به سیستم می باشند و یا توانایی لازم را در این زمینه ندارند با حضور آنها نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

4-  در حوزه معاونتها تکمیل فرم افراد فاقد دسترسی به سیستم بعهده روسای ادارات و مسئولین ذیربط هر واحد خواهد بود.

5-  مدیران مستقیم موظف می باشند از تاریخ 95/07/17 لغایت  95/07/19 نسبت به ثبت نظر خود در مورد اعضای زیر مجموعه اقدام نماید.

6- بالاترین مقام مافوق از تاریخ  95/07/20 لغایت  95/07/26  نسبت به ثبت نظر خود اقدام نماید.

از آنجایی که اخذ پایه ترفیع استحقاقی  متاثر از امتیاز ارزشیابی خواهد بود، لذا عواقب ناشی از عدم تکمیل فرم ارزشیابی بعهده خود اعضاء می باشد.

همکاران محترم ؛ خواهشمند است قبل از تکمیل فرم خوداظهاری، فایل راهنما را مطالعه فرمایید.

همکاران رسمی در مورد سوالات خود با آقای خطیبی به شماره 2725 و همکاران قراردادی با خانم حاتمی به شماره 2793 تماس حاصل نمایند.

*************************************************************************************

بازدید امروز: 3