خانه :: اساتید :: اخبار

آمار سایت

بازديد امروز: 25
بازديد ديروز: 170
بازديد کل: 335667
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97



قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1397

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنج شنبه 15-6-97 تا دوشنبه  19-6-97  می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 24-06-1397 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U971

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه 

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي یا 

1-1-پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 را بارگذاری نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری Upload  فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     واريز مبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده در ساعات اداری از 8 تا 15.30 استفاده گردد.

ردیف

نام همکار

شماره تماس

دانشکده علوم

1

سرکار خانم بهرام لوئیان

 

33054092-024

2

سرکار خانم پرویزی

 

33052536-024

3

سرکار خانم  غیورنمین

 

33052536-024

4

سرکار خانم موسوی

 

33054077-024

دانشکده علوم انسانی

5

سرکار خانم باقری

گروه روانشناسی

33054181-024

6

سرکار خانم حق گوئی

گروه زبان خارجه و جغرافیا

33054104-0241

7

سرکار خانم بیات

گروه مدیریت

33054195-024

8

سرکارخانم عبدی

گروه فلسفه و تاریخ

33054099-024

9

سرکار خانم جعفری

گروه علوم ورزشی

33054105-024

10

جناب آقای صدیقیان

گروه زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

دانشکده کشاورزی

11

سرکار خانم خالقی

 

33054533-024

دانشکده مهندسی

12

جناب آقای بیات

 

33052511-024

 

لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای شنبه 17-06-1397 و یکشنبه  18-6-1397 و دوشنبه 19-6-1397  آماده پاسخگوئی می باشند.

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

 1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید

  4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید


ارسال شده در مورخه: 17-06-1397