IT

روال رفع مشکلات مرتبط با کامپيوتر و IT در سطح دانشگاه (مصوبه شورای انفورماتیک)



با عنایت به سوالات بوجود آمده برای کاربران محترم IT در رابطه با مسئولیت سرویسدهی و رفع مشکلات مرتبط با کامپیوتر و IT در دانشگاه موارد ذیل به استحضار می‌رسد:

 

با توجه به مصوبه شورای انفورماتیک مورخه 12/8/87  در صورت بروز مشکلاتی از قبیل:

  • نصب سیستم عاملهایی از قبیل لینوکس، ویندوز و ....
  • نصب نرم افزارهایی از قبیل Office, Antivirus, Download Manager و ...
  • تعویض قطعات سخت افزاری
  • نصب چاپگر و تنظیمات مربوطه
  • نصب اسکنر و تنظیمات مربوطه
  • الحاق کامپیوترها به دامنه znu.ac.ir
  • عدم مشاهده تصویر در دوربین مهدکودک
  • بازیابی اطلاعات هارد در صورت خرابی و یا از بین رفتن اطلاعات
  • انجام تنظیمات شبکه
  • و .....

 

مراحل زیر اجرا گردد :

  1. مسئولیت رفع مشکلات با کارشناسان واحد مربوطه می باشد، لذا لازم است در ابتدا با ایشان تماس حاصل گردد. با نوجه به اینکه کارشناسان واحدها مستقیماً و 100% زیرنظر روسای واحدها (بعنوان مثال روسای دانشکده ها) می باشند، لذا برنامه ریزی و مسئولیت کارشناسان به عهده رئیس آن واحد می باشد بنابراین تماس مستقیم با کارشناسان واحد IT مجاز نمی باشد.
  2. در صورتیکه کارشناس مربوطه نتواندمشکل را رفع کند و یا ادعا کند که مشکل از جانب واحد IT دانشگاه می باشد آنگاه کارشناس واحد مربوطه با کارشناسان واحد IT تماس برقرار کرده و کارشناسان واحد IT نیز در اسرع وقت برای بررسی و رفع مشکل اقدام خواهند کرد. ضمناً پس از اتمام کار و رفع مشکل توسط کارشناسان واحد IT فرمی که بدین منظور تهیه شده، بایستی به امضا و تایید کارشناس واحد مربوطه برسد.