جهت استفاده از سرویسهای موجود در دانشگاه دو نوع اکانت در نظر گرفته شده است. در صورت بروز مشکل در رابطه با Account ها، طبق توضیحات ذیل به واحد مربوطه مراجعه نمائید: • در صورت عدم موفقیت در ورود به سیستم آموزش (آدرس Http://edu.znu.ac.ir) به آموزش کل (ساختمان مرکزی) مراجعه نمائید. • در صورتی که در سایتهای دانشکده ها، امکان ورود به سیستم و یا در صفحه HotSpot امکان ورود به اینترنت را ندارید به پیغام ظاهر شده (به رنگ قرمز) دقت نمائید. فقط، چنانچه پیغام شماره 1 را مشاهده نمودید به مسئول سایت مربوطه مراجعه نمائید:
2. You cannot login during this hour of the day در این ساعت شما امکان استفاده از اینترنت را نداری
بروز اين مشكل به خاطر عدم اجراي برنامه DomainTray.exe در هنگام ورود به Domain ميباشد. در صورتيكه شما به Domain وارد شده باشيد و برنامه نيز اجرا شده باشد بايستي آيكون را در System Tray كنار ساعت ويندوز مشاهده كنيد اما در صورتيكه شما به Domain وارد نشده باشيد و برنامه را اجرا نمائيد آيكون را در System Tray كنار ساعت ويندوز مشاهده خواهيد كرد. براي حل مشكل : در صورتيكه برنامه اجرا شده و آيكون در System Tray ديده ميشود: بر روي آيكون برنامه كليك راست كرده و بر روي گزينه Send Register كليك نمائيد. در صورتيكه برنامه اجرا نشده و آيكون در System Tray ديده نميشود: بر روي كليك كرده و منوي Run را انتخاب نمائيد. حال در مقابل Open ، عبارت را تايپ نموده و بر روي OK كليك نمائيد تا مشكل اكانت اينترنت شما درست شود.