خانه :: اساتید :: اخبار
بروزرسانی: 20-12-1397
فرآیند تبدیل وضعیت

راهنمای تبدیل وضعیت

به منظور تسهیل فرآیند تبدیل وضعیت اعضای محترم هیات علمی نكات زیر جهت اطلاع و تاكید به حضور ایفاد می‎گردد:

* زمانبندی و شرایط ثبت درخواست تبدیل وضعیت

 كلیه درخواست‎های تبدیل وضعیت را به صورت دست نویس به‌همراه نام، نام خانوادگی، گروه شاغل در آن، كد ملی، شماره تماس، ایمیل و نوع درخواست، خطاب به دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه زنجان نوشته و به دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه زنجان تقدیم نمایید. اعضای هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی متقاضی تبدیل وضعیت، در زمان مراجعه به دبیرخانه فرم­های تبدیل وضعیت را تکمیل و پرینت نموده و جهت ثبت تاریخ تبدیل وضعیت، کاربرگ الف را تکمیل و همراه داشته باشید. لازم به توضیح است که تاریخ مذکور جهت ترفیع حائز اهمیت است.

زمانبندی امور تبدیل وضعیت به شرح زیر می­باشد:
- بورسیه‎های دانشگاه بلافاصله پس از فراغت از تحصیل برای تبدیل وضعیت از راتبه به پیمانی یا طرح سربازی،
- اعضای هیات علمی طرح سربازی پس از پایان تعهد برای تبدیل وضعیت از طرح سربازی به پیمانی
- اعضای هیات علمی پیمانی ۲ تا ۵ سال پس از تائیدیه پیمانی ارسالی از مركز جذب برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی در صورت ارتقاء مرتبه یا کسب حداقل 45 درصد امتیاز دانشیاری

-  اعضای هیات علمی رسمی آزمایشی ۲ تا ۵ سال پس از تائیدیه رسمی آزمایشی ارسالی از مركز جذب برای تبدیل وضعیت از رسمی ازمایشی به رسمی قطعی در صورت ارتقاء مرتبه با تائید رئیس كمیسیون تخصصی هیات ممیزه یا کسب حداقل 70 درصد امتیاز دانشیاری

-  اعضای هیات علمی پیمانی در صورت ارتقا مرتبه یا كسب ۱۰۰ درصد امتیاز دانشیاری با تائید رئیس كمیسیون تخصصی هیات ممیزه ۲ تا ۵ سال پس از تائیدیه پیمانی برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی
-  اعضای هیات علمی رسمی آزمایشی در صورت ارتقا مرتبه یا كسب ۱۰۰ درصد امتیاز دانشیاری با تائید رئیس كمیسیون تخصصی هیات ممیزه ۲ تا ۵ سال پس از تائیدیه رسمی آزمایشی برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی

* سامانه نور رضوی

همكاران محترم ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست در دبیرخانه و دریافت ایمیل از سوی مركز جذب میتوانند از طریق لینک ورود اعضای هیأت علمی متقاضی تبدیل وضعیت در سایت دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه زنجان، مدارك خود را در سامانه مذكور بارگذاری نمایند.
توجه 1- نام كاربری كد ملی و رمز عبور ۴ عدد آخر كد ملی می‎باشد.
توجه 2- در صورت بروز اشكال احتمالی در سامانه مذكور، با شماره تماس‌های موجود در بخش ارتباط با مركز یا ارسال پیام در سامانه مذكور موضوع را با كارشناسان پشتیبانی مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در میان گذاشته شود.

.- كلیه مدارك درخواستی (از جمله شناسنامه، كارت ملی، پایان خدمت، اولین حكم و اخرین حكم، مدارك فوق دیپلم (در صورت ناپیوسته بودن)، لیسانس، فوق لیسانس و دكتری تخصصی و…) باید در سامانه بارگذاری شود.

 - پس از بارگذاری كلیه مدارك و اطمینان از آن نسبت به تائید رزومه اقدام شود.

 -  تكمیل فرم امتیازات علمی برای بورسیه‎های دانشگاه كه از راتبه به پیمانی یا طرح سربازی و اعضای هیات علمی طرح سربازی كه پس از پایان تعهد به پیمانی تبدیل وضعیت می‎شوند، توسط كارگروه توانایی علمی الزامی است.

 - اعضای كمیته توانایی علمی دانشكده شامل رئیس دانشكده، مدیر گروه، نماینده هیات اجرایی جذب دانشگاه و دو نفر از اعضای هیات علمی مرتبط با رشته متقاضی می‎باشد.

 -  پس از كامل شدن استعلامات از مراجع ذیصلاح، ابتدا پرونده در جلسه كارگروه صلاحیت عمومی سپس در جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه مطرح می‎شود.

 -  روند تبدیل وضعیت با توجه به نوع درخواست و استعلامات از زمان ثبت رزومه بین 4 تا 7 ماه به طول می انجامد.

  - در طی بررسی پرونده متقاضیان پیامك‎هایی مبنی بر “پیام جدید در سامانه نور رضوی برای شما ثبت شده است” از سوی مركز جذب ارسال می‎شود كه ممكن است همكاران پس از مراجعه به سامانه پیامی مشاهده نمی‎كنند و این پیام به معنای تغییر ناشی از بارگذاری مدارك از سوی مركز جذب یا دبیرخانه هیات اجرایی می‎باشد و در این خصوص مشكلی وجود ندارد.   

 

       * یاد آوری می‎شود دبیرخانه هیات اجرایی جذب پس از كامل شدن پرونده صلاحیت علمی و عمومی آن را در سامانه نور رضوی بارگذاری نموده سپس مدارك به صورت فیزیكی نیز به مركز جذب ارسال  می‎شود.  در نهایت مركز جذب پس از بررسی مدارك در سامانه و همچنین تطبیق مدارك با مستندات سامانه نور رضوی، با  برگزاری جلسات مربوط نسبت به صدور مجوز اقدام می‎نماید.​                                                                                                                                                                                

بازدید امروز: 3