خانه  :: اساتید  :: اخبار

دیدار با بازنشستگان (آقای افضل کریمی)
ایشان در در آبان 1356 با حقوق و مزایای ماهیانه 12000ريال در دانشکده کشاورزی وقت استخدام شدند.



 

تاریخ تولد: 1 مهر 1334    استخدام در دانشگاه: 1 آبان 1356     تاریخ بازنشستگی: 1 مهر 1384

 

 

استخدام اولیه ایشان با عنوان کمک آهنگر بوده که در ادامه در سال 1359 بعنوان متصدی کارگاههای تأسیساتی و از سال 1364 به بعد به عنوان مسئول کارگاه تراشکاری در دانشگاه خدمت نموده اند.

 

 از راست به چپ: آقای افضل کریمی - مرحوم دکتر نظامی زاده - دکتر محمد صادق جمشیدی - دکتر سعید جلیل زاده - دکتر حسن حیدری - دکتر داود رضایی - مهندس محمدعلی ذبیحیان - آقای مهندس خلیل باقری

 

 از راست به چپ: آقای مهندس خلیل باقری- مرحوم دکتر نظامی زاده - دکتر سعید جلیل زاده - دکتر وحید رشتچی - دکتر داود رضایی - آقای افضل کریمی - آقای احمد قرابیگی - مهندس محرم نبیلو

 

آقای کریمی از زمره همکاران خلاق و با استعداد بودند که با توجه به توانمندی خود، تعدادی از کارگاههای فنی مرتبط را نیز به دانشجویان ارائه می نمودند.

وی در سال 1384 بعنوان کارمند نمونه استانی انتخاب شد.

ایشان در حال حاضر، قسمتی از اوقات فراغت خود را با باغداری و زنبورداری سپری می کنند.

در پایان دیدار هدیه ای به رسم یادگار از سوی همکاران و دانشگاه تقدیم ایشان گردید. برای ایشان طول عمر باعزت توأم با صحت و سلامتی آرزومندیم.

 

 

در بیرون منزل، آقای صدراله عسگری (از همسایگان آقای کریمی و یکی دیگر از بازنشستگان دانشگاه) را در هنگام بازگشت از پیاده روی ملاقات کردیم و ضمن احوالپرسی عکسی به یادگار با ایشان گرفتیم، برای ایشان نیز طول عمر باعزت توأم با صحت و سلامتی آرزومندیم.

 


ارسال شده در مورخه: 24-12-1393