خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذيرفته شدگان كارداني و كارشناسي سال 94
قابل توجه پذيرفته شدگان كارداني و كارشناسي سال 94



قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1394

 

 ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه مورخ 19/6/94  ساعت 14 شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش به هنگام ثبت نام اینترنتی تعیین و توسط سامانه اعلام خواهد شد.محل ثبت نام کتابخانه مرکزی دانشگاه خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده توسط سیستم ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

-  آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K941    ( مانند: 94105412 K  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K942 ( مانند: K94205412 )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

 

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه: منوي كاربري  ç آموزش  çدانشجو çپذيرش غير حضوري دانشجويان çپذيرش غير حضوري دانشجوي جديدالورود

پس از ورود به سيستم فرم هاي مربوطه بايد با دقت كامل تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز Up load گردد. لازم است برخي از فرم ها و تعهدنامه ها حسب مورد توسط دانشجو چاپ گرديده، تكميل و امضا شده و به هنگام مراجعه حضوري به مسئول مربوطه تحويل گردد.

 

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

4-  فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

5-  فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم

6-  فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم

7-  فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

8-  فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه

9- فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه

10-  فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

توضيح: (حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

 

 

مراحل انجام ثبت نام در سايت:

1-      تعيين وضيعت نظام وظيفه  و تكميل و چاپ فرم نظام وظيفه براي افرادي كه از معافيت تحصيلي استفاده خواهند كرد و ارائه آن در روز ثبت نام به مسئولین نظام وظیفه

2-      تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-       Up load فايل‌هاي اسكن شده.

4-      چاپ فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (شماره یک برای روزانه و شبانه و شماره 4 یا 5 و مناطق محروم برای روزانه ها طبق سهمیه ورودی)

5-       چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

6-      واریز مبلغ 000/000/6 ریال (شش میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر بصورت online و واریز مبلغ 000/000/2 ریال بصورت علی الحساب برای دانشجویان ورودی بهمن ماه (لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

 

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوري:

1-     به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار و اصل كارت ملي الزامي و اجباري مي‌باشد.

2-     عكس 4  قطعه پشت نويسي شده   

3-     ارائه اصل مدرک يا موقت  مدرك پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم یا اصل مدرک کاردانی پیوسته

4-   ارائه اصل ريز نمرات پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم.  

5-    ارائه اصل مدرك يا موقت سوم متوسطه.

6-    ارائه اصل ريز نمرات سه ساله متوسطه.  

*تذكر : لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

* توجه: کسانیکه گواهی پیش دانشگاهی آنان به علت امتحانات جبرانی شهریور ماه آماده نباشد لطفاً در روز پنجشنبه 26شهریور ماه مراجعه نمایند.

7-     ارائه فرم‌هاي تعهد بر حسب مورد (فرم 1 برای روزانه و شبانه و فرم 4 یا 5 و مناطق محروم برای روزانه ها)

8-     ارائه رسيد درخواست تائیدیه پیش دانشگاهی از اداره پست

9- ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

10- واريز مبلغ دویست هزار ريال (بیست هزار تومان) از بابت تغذيه به شماره حساب 2178622501004 بانك ملي شعبه مركزي قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي در وجه دانشگاه و ارائه اصل فيش مربوطه در روز ثبت‌نام به واحد مربوطه (مشخصات كامل در پشت فيش درج شود.)

11- ارائه اصل دفترچه بيمه (براي آندسته از پذيرفته شدگاني كه دفترچه بيمه دارند)

 

 

دریافت فرم های مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر

 فرمهای مربوط به معاونت دانشجویی جهت پرینت و تکمیل فرم جهت ارائه به کارشناسان در روز ثبت نام (وام و تعهد نامه و تربیت بدنی)

توجه:

دانشجويان محترم لطفاً فايلهاي زير را كه به امور دانشجويان (ارائه تسهيلات رفاهي- خوابگاه- وامهاي دانشجويي- تربيت بدني – بهداری ) و ايثارگران ، حراست مي باشد را دانلود نموده و حسب نياز خود آن را پر نموده و در روز ثبت نام به همراه داشته باشید. لازم به توضيح است همراه داشتن كليه مدارك فوق الذكر الزامي مي باشد. در صورت ناقص بودن از ثبت نام شما عزيزان معذور خواهيم شد.


ارسال شده در مورخه: 18-6-1394

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (10-11-1402)

   

کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان با همکاری گروه علوم دامی و شرکت آرژان ویرا برگزار می کند: (16-10-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402