خانه  :: اساتید  :: اخبار

کسب مقام دوم جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف
کسب مقام دوم جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد



 

 

کسب مقام دوم جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VCCup)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. در ادامه برگزاری موفق شش دوره قبلی این جشنواره، هفتمین دوره آن به صورت کشوری در بخش‌ها و حوزه های مختلف برگزار گردید. برگزیدگان این جشنواره، طرح‌‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت. این جشنواره در دو بخش شامل ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌گردد. طرح های شرکت کننده در هر سرفصل بطور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار می گیرند. برگزیدگان از جوایزی همچون جوایز نقدی، تسهیلات ارزان قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف بهره مند خواهند شد.

آیین پایانی هفتمین دوره جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VC Cup) پس از طی فرآیند شش ماهه داوری‌ها و برنامه‌های آموزشی و ترویجی آن، روز سه شنبه 24 آذر ماه  94 با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و علاقه‌مندان به کارآفرینی با حضور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این جشنواره شرکت دانش بنیان افزون روان سازان میهن مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه زنجان، تولید کننده افزودنی های روغن موتور برای اولین بار در کشور، موفق به کسب مقام دوم این جشنواره گردید.

استقرار در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، و سرمایه گذاری از طرف شرکت های پتروشیمی پارس و پتروشیمی غدیر و یکی از شرکت های گروه مپنا از جمله دستاوردهای شرکت دانش بنیان افزون روان سازان میهن در این رویداد می باشد.

 


ارسال شده در مورخه: 29-9-1394

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان