خانه  :: اساتید  :: اخبار

جلسه پرسش و پاسخ مسئولین دانشگاه با دانشجویان
جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویان با هیئت رییسه دانشگاه برگزار گردید



مرکز همایشهای بین المللی غدیر دانشگاه میزبان جلسه ای با عنوان پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رییسه دانشگاه بود که با همت شورای صنفی و بسیج دانشجویی تدارک دیده شده بود.

ریاست دانشگاه به نمایندگی از هیئت رئیسه در ابتدای برنامه با تبریک سال نو، ولادت حضرت علی و حضرت فاطمه و آروزی موفقیت برای دانشجویان ،دانشجویان را یکی از ارکان مهم دانشگاه دانستند و حضور دانشجویان را در عرصه های تعالی دانشگاه بسیار موثر فرمودند.

دبیر شورای صنفی ضمن خوش امد گویی با جملاتی مطالبات دانشجویان را به حق دانستند و از عدم وجود شورا و چنین جلساتی در سال پیش انتقاد کردند و شورای صنفی را عاری از هرگونه وابستگی به جناح های سیاسی دانستند .

در ادامه مراسم دانشجویان از تشکلات مختلف به بیان نظرات و مشکلات در حیطه ی خود پرداختند که اهم مشکلات عبارت بودند از: عدم اختصاص بودجه کافی به کانون ها تشکل ها و سایر نهاد های زیر مجموعه معاونت فرهنگی،عدم وجود برنامه های فرهنگی قوی برای رفع خلا فرهنگی در دانشگاه و در بخش دیگری از پرسش ها از قیمت بالای خوابگاه های خودگردان ،کیفیت پایین غذا های دانشجویی خصوصا در نوبت شام و صبحانه ،مشکلات موجود در بخش حمل و نقل و عدم آموزش دیده بودن کارکنان سرویس ها و سلف های دانشجویی از نکات دیگر پرسش های دانشجویی بود.

دکتر جمشیدی در ادامه در راستای پاسخ به سوالات و ابهامات موجود با تشکر از شورای صنفی برای برگزاری چنین نشستی افزودند مشکل فرهنگی در کل جامعه وجود دارد ولی دانشگاه باید منشا حل این مشکلات باشد و تصریح کردند که از تمامی امکانات  در جهت حل این مشکلات استفاده خواهند کرد و دانشگاه باید برنامه های متنوع فرهنگی با الویت بندی در دستور کار داشته باشد و مشکلات موجود در خوابگاه ها را پذیرفته و ابراز داشتند که با انرژی مضاعف پیگیر مشکلات هستند و در سایر حوزه ها به معاونت های مربوطه دستور پیگیری مشکلات موجود را داده اند.

دکتر بهرامی و دکتر نجفیان معاونین فرهنگی و دانشجویی که بیش ترین مخاطب سوالات دانشجویان بودند نیز به صورت تخصصی به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ دادند و فرمودند که تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات موجود به کار خواهند گرفت.

دکتر خلیل جمشیدی در پایان مراسم از کلیه دانشجویان،و شورای صنفی و بسیج برای حضور در نشست تقدیر و تشکر کردند.

 

;
ارسال شده در مورخه: 31-1-1395

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان