خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان
پایان پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان/تیم شهید چمران قهرمان شد



تیم شهید چمران از دانشگاه زنجان در پایان مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان امروز با حضور مسئولان استانی و به میزبانی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد و چهار تیم راه ‌یافته به مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند.

این مرحله با حضور تیم‌های اندیشه، انجمن علمی فلسفه و شهید چمران دانشگاه زنجان و تیم کلوپن از پردیس فرهنگیان الزهرا (س) برگزار شد.

بعد از مناظره تیمهای اندیشه دانشگاه زنجان و کلوپن پردیس فرهنگیان الزهرا(س)، تیم اندیشه توانست به دیدار پایانی صعود کند.

در دیگر دیدار نیز انجمن علمی فلسفه و شهید چمران که هر دو از دانشگاه زنجان بودند با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم شهید چمران به مرحله پایانی راه یافت.

در دیدار رده‌بندی که بین تیم‌های کلوپن از پردیس فرهنگیان الزهرا (س) و انجمن علمی فلسفه از دانشگاه زنجان برگزار شد و در پایان تیم انجمن علمی فلسفه با کسب 527 عنوان سومی را به دست آورد و کلوپن تیز موفق به کسب 477 امتیاز شد

در دیدار پایانی تیم شهید چمران با کسب 523 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم اندیشه با 521 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

گفتنی است که مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان زنجان در پنج مرحله مقدماتی، یک‌هشتم نهایی، یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد.

در مرحله مقدماتی 44 تیم حضور داشتند تا تکلیف چهاره تیم راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران مشخص شود.

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/

همین خبر در ایسنا

 

;
ارسال شده در مورخه: 29-3-1395