خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرنگاری ایسنا
یک مسئول در دانشگاه زنجان: درب دانشگاه هیچ‌گاه به روی دانشجویان بسته نیست



معاون آموزشی دانشگاه زنجان گفت: درب‌های دانشگاه هیچ‌گاه به روی دانشجویان بسته نیست و فعالیت‌های علمی و پژوهشی حتی در ایام تابستان تعطیل نمی‌شود و دانشجویان می‌توانند از امکانات آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای استفاده کنند.

 

محمدرضا عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: معمولا ترم‌های تابستانی به دلیل فرصت اندکی که دارند برای ارائه واحدهای درسی مناسب نبوده و موجب کاهش کیفیت آموزش می‌شوند، زیرا آموزشی که باید در 17 جلسه ارائه شود به یک‌سوم کاهش پیدا کرده و تقریبا در 8 جلسه ارائه خواهد شد، بر همین اساس در دانشگاه زنجان معمولا ترم تابستانی برای دوره کارشناسی در برنامه آموزشی در نظر گرفته نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه درب‌های دانشگاه هیچ‌گاه به روی دانشجویان بسته نیست، تصریح کرد: درب‌های دانشگاه هیچ‌گاه به روی دانشجویان بسته نیست و فعالیت‌های علمی و پژوهشی تعطیل نمی‌شود و دانشجویان می‌توانند از امکانات آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای استفاده کنند.

 

عظیمی تاکید کرد: بسیاری از کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی در تابستان نیز ادامه دارد علاوه بر اینکه برخی از واحدهای عملی از جمله در رشته‌های کشاورزی و تقشه‌برداری در ایام تابستان نیز ادامه دارد و دانشجویان فعالیت‌های خود در این زمینه را ادامه می‌دهند.

 

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه علم‌آموزی تعطیلی نمی‌شناسد و دانشجویان باید همواره خود را در این مسیر پویا و به‌روز نگه دارند، خاطرنشان کرد: قطعا تابستان فرجه خوبی برای استراحت و اوقات فراغت است ولی تعدادی از دانشجویان دوره کارشناسی نیز بر حسب علاقه خود در ایام تعطیلات تابستانی در پروژه‌های علمی و تحقیقاتی با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی همکاری دارند که دانشگاه در حد‌وسع خود از این فعالیت‌ها حمایت می‌کند.

http://zanjan.isna.ir/

;
ارسال شده در مورخه: 6-4-1395