خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز مسابقات سراسری عملیات حرارتی در دانشگاه زنجان
سیزدهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی با حضور 47 تیم در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی با حضور 47 تیم در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد. در این دوره از مسابقات 47 تیم از 19 استان در 2 گروه آهنی و غیر آهنی حضور دارند که 24 تیم در گروه آهنی و 23 تیم در گروه غیر آهنی شرکت کرده اند.

گفتنی است این مسابقات در بخش آهنی دانشجویان بر روی فولادST52  و غیر آهنی بر روی آلومینیوم 6061 عملیات حرارتی انجام می دهند.

حبیب‌الله زلف‌خانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه گفت: این نوع همایش‌ها و مسابقاتی که به پشتوانه دانشجویی برگزار می‌شود، جای بسی تقدیر دارد و نیاز به گسترش این همایش‌ها در دانشگاه‌ها است.

 وی افزود: قطعا دانشگاه‌ها تنها مکانی برای کلاس و درس نیستند و برگزاری چنین مسابقاتی به دانش و تجربه دانشجویان می‌افزاید و در نهایت ثمره مناسبی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

 این مسئول اظهار کرد: مسابقات عملیات حرارتی فرصتی ایجاد می‌کند که بدانیم به چه شکل، چه مکان و چه زمانی حرارت فلزها را کاهش یا افزایش دهیم تا کیفیت مواد به بهترین شکل حفظ شود.

 رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان بالغ بر هفت‌هزار دانشجو و ۳۸۰ هیئت علمی و چهار دانشکده را در خود جای داده است که دانشکده فنی و مهندسی به لحاظ دانشجو، هیئت علمی و فضاهای آموزشی به تنهایی یک‌سوم دانشگاه را به خود اختصاص داده است.

سیزدهمین دوره‌ مسابقات سراسری عملیات حرارتی به میزبانی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد دانشگاه زنجان به مدت 2 روز در آزمایشگاه های مکانیک دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان برگزار می شود   .

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 20-6-1395

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

غرس نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت3000 نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور ریاست دانشگاه (22-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان