خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری مهر
رئیس دانشگاه زنجان: ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه زنجان تحصیل می کنند



 

 

رئیس دانشگاه زنجان:

۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه زنجان تحصیل می کنند

زنجان- رئیس دانشگاه زنجان گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار دانشجو در ۱۴۶ رشته در مقاطع مختلف در دانشگاه زنجان تحصیل می کنند.

خلیل جمشیدی در گفتگوبا خبرنگار مهر به تعداد دانشجویان جدید الورود در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: دانشگاه زنجان امسال بیش از سه هزار دانشجوی جدید الورود دارد.

وی با اظهار کرد: امسال ۱۱ هزار دانشجو در ۱۴۶ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف در دانشگاه زنجان تحصیل خواهند کرد و در این دانشگاه اساتید  مجرب در رشته های مختلف وجود دارد.

رئیس دانشگاه زنجان  به ارتقای کیفی آموزش ها در دانشگاه زنجان تاکید کرد و گفت: در این دانشگاه سعی شده آموزش ها کیفی تر شود چرا که باعث ارتقای دانش دانشجویان می شود. 

جمشیدی با بیان اینکه امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی برای تحصیل دانشجویان در این دانشگاه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه زنجان یاد آورشد: این دانشگاه به اجرای پژوهش در بخش های مختلف تاکید جدی داردو برای انجام پژوهش  حمایت لازم را از دانشجویان دارد و تاکنون هم پژوهش های خوبی در این دانشگاه هم انجام شده است.

جمشیدی افزود: در این دانشگاه به ازای هر دانشجو یک هیئت علمی وجود دارد و در سالجاری  با افزایش دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تعداد هیئت علمی هم افزایش می یابد.

http://www.mehrnews.com/

 

;
ارسال شده در مورخه: 13-7-1395