خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان
مهلت ثبت نام تا پایان آبان ماه



 

 

ثبت نام دانشجویان، و دیگر دانشگاهیان علاقمند به فراگیری معارف اسلامی، در حوزه های علوم اسلامی  در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ، حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیر حوزه مرکز زنجان  با اعلام این خبر گفت : دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی ، و فارغ التحصیلان دانشگاه تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرس hodat.ir برای تحصیل در حوزه ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه  "تعلیم و تربیت دانشگاهیان مشتاق و مومن به اسلام و انقلاب، بر پایه نظام اندیشه و علوم اسلامی، برای اثرگذاری در عرصه های جهاد علمی فرهنگی جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی" به عنوان ماموریت اصلی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، افزود : شرکت کنندگان در مراکز دانشگاهی ، در کنار فعالیتهای آموزشی ، در فعالیتهای جهادی در عرصه های علمی و فرهنگی همچنین هسته های تربیتی شرکت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی:  دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی ، پیام نور، علمی کاربردی و دیگر مراکز دانشگاهی نیز می توانند در حوزه علوم اسلامی ثبت نام کنند و محدودیت در این زمینه وجود ندارد.

 

 

 


ارسال شده در مورخه: 9-8-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف