خانه  :: اساتید  :: اخبار

به همت کانون دخترانه طوبی برگزار شد
اردوی یک روزه فرهنگی- تفریحی، ویژه دانشجویان جدیدالورود دختران خوابگاهی



کانون دخترانه طوبی، مهرماه سال جاری با توجه به احساس نیاز دانشجویان خوابگاهی در زمینه های معرفتی، تربیتی، آموزشی، فرهنگی و هنری و بالاخص تفریحی و سرگرمی، به همت دانشجویان فعال فرهنگی به همراه سایر دانشجویان علاقمند خوابگاهی و با حمایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شروع به کار نمود. فعالیت های کانون طوبی در زمینه های آموزشی، مشاوره (فردی و خانوادگی، دینی و پزشکی و بهداشتی)، فضاسازی خوابگاه ها، تفریحات و سرگرمی و ... برنامه ریزی شده است. از جمله برنامه های اجرا شده طی این چند روز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         جلسه پرسش و پاسخ آموزشی همراه با مشاوره تحصیلی

این کانون با توجه به درخواست و نیاز دانشجویان جدیدالورود در زمینه آگاهی و حل مسائل و مشکلات آموزشی از جمله نحوه انتخاب واحد، نحوه تغییر رشته و انتقالی دانشگاه و ... برنامه ای را تحت عنوان جلسه پرسش و پاسخ آموزشی و مشاوره تحصیلی با حضور کارشناس آموزش جناب آقای سلیمانی، یکشنبه شب مورخ 16/08/95 در  نماز خانه خوابگاه فاطمیه 4 برگزار نمود.

-         تور یکروزه زنجانگردی

از برنامه های برگزار شده کانون طوبی، با هدف آشنایی دانشجویان جدیدالورود خوابگاه خواهران با مکان های فرهنگی، تاریخی و تفریحی شهر زنجان و از طرفی به جهت پر کردن اوقات فراغت دانشجویان خوابگاهی با تفریحات سالم و ترویج این نوع تفریحات، اردوی یک روزه ای تحت عنوان تور زنجان گردی با محتوای فرهنگی و تفریحی بود. 

تور یکروزه زنجان گردی روز پنجشنبه20 آبان با حضور 40 نفر از دانشجویان جدیدالورود دختران خوابگاهی برگزار گردید. 8:30 صبح، دانشجویان دختران خوابگاهی به سمت پارک ارم جهت ورزش و نرمش صبحگاهی برای شروع یک روز با نشاط حرکت کردند علاوه بر نرمش صبحگاهی به بازدید از موزه منابع طبیعی نیز پرداختند. برنامه بعدی بازدید از رختشویخانه و موزه مردان نمکی برای آشنایی دانشجویان با تاریخ و فرهنگ استان زنجان بود. در ادامه دانشجویان با حضور در موزه شهدا، یاد و خاطره شهدای استان زنجان را گرامی داشتند. پس از فضای معنوی موزه شهدا، دانشجویان در بارگاه امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) حضور یافته و بعد از اقامه نماز جماعت و زیارت، برای صرف ناهار به سمت مجموعه تفریحی گاوازنگ راهی شدند. برنامه های تفریحی ورزشی در فضای سبز ائل داغی برگزار شد از جمله والیبال، بدمینتون، طناب کشی و دارت.

با همکاری مرکز تربیت بدنی دانشگاه، مسابقات ورزشی طناب کشی و دارت برگزار شد که از نفرات اول و دوم مسابقات برگزار شده، تقدیر بعمل آمد. پایان بخش تور یکروزه زنجان گردی حضور در نمایشگاه سوغات و محصولات غذایی کاسپین بود و در نهایت دانشجویان ساعت 5 عصر به خوابگاه برگشتند.

با توجه به رضایت دانشجویان از اردو و در خواست دانشجویان دیگر، امید است تور یکروزه دیگری با حضور دانشجویان جدیدالورودی که با توجه به محدودیت ظرفیت، امکان حضور در اولین تور را نداشته اند، برگزار گردد.


ارسال شده در مورخه: 23-8-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

مهرواره عروج ثانیه ها

ذفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان برگزار می کند: (26-12-1402)

   

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه زنجان برگزار می کند:

نشست هم اندیشی با موضوع " بررسی چالش های تصمیم گیری گروهی" (16-12-1402)

   

غبارروبی از مسجد باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان (13-12-1402)

   

مشاوره

همه روزه ساعت 8 الی 11 (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف