خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: ایمان پاک بسیجیان، امروز بسیج را از انحراف دور نگه داشته است.



 

 

 

ایمان پاک بسیجیان،امروز بسیج را از انحراف دور نگه داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: ایمان پاک بسیجیان، امروز بسیج را از انحراف دور نگه داشته است.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین بیات، مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: ۲۷ سال پیش خمینی کبیر (ره) فرمان تاریخی خود را مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی صادر کرد.

 وی ادامه داد: اکنون که سالروز فرمان تشکیل بسیج دانشجویی در حال فرا رسیدن است، با گذر زمان شاهد آن افق دید، بصیرت و تیز بینی امام (ره) هستیم و می‌بینیم که عرصه از جنگ سخت هم دشوار است و راه های نفوذ دشمن و حربه های او بیشتر از بیش شده  است.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان در حوزه و دانشگاه ها فعالیت می کنند تا این نظام را از رشد و پیمودن تعالی منحرف کنند، افزود: اگر امروز نیروهای بسیجی و حزب اللهی در دانشگاه نبودند، معلوم نبود چه اتفاقی قرار بود صورت بگیرد و ما تا به حال هم نشان دادیم که از این آرمان با جان و دل دفاع کرده ایم.

بیات ادامه داد: نکته مهم و بحث برانگیز این است که از آن تاریخ (سال ۵۷ که مصادف با فرمان تشکیل بسیج دانشجویی بود) تا به امروز هیچ مشکلی در آرمان ها و  روند رو به جلو این مجموعه پیش نیامده و این مجموعه  قطعا شاخصه هایی داشته است که باعث شده بسیج تا به امروز بدون مشکل به راه خود ادامه  دهد

  مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت و در مسیر ولایت ماندن بسیجیان را اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) دانست و تصریح کرد: این ایمان های پاک بسیجیان است که امروز بسیج را از دچار انحراف شدن دور نگه داشته است.

بیات دومین نکته که بسیج دانشجویی را یک تشکل نمونه در میان مردم قرار داده را مردم داری بسیج، نیروی داوطلب، به دور از منفعت طلبی بودن نبود فاصله طبقاتی و در یک راستا حرکت کردن اعضای آن دانست.

 این مسئول عنصر سوم در انسجام و عدم انحراف این تشکل را بحث ولایت مداری بسیج دانست و تصریح کرد: جدا نشدن از ولایت مهم ترین علت عدم انحراف بسیج است و در بحث برجام هم دیدیم که آن جایی که ولی صحبت را تمام کرد دیگر بحثی نماند و این ولایت مداری باید حفظ و نگهداری شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان نکته چهارم در عدم انحراف بسیج را بحث مجاهدت و تعاون بسیج دانست و گفت: آن مجموعه ای که هیچ توقف و مانعی برای او معنی ندارد و گرفتار هیچ بروکراسی نمی شود و منفعت طلب نیست، بسیج است.

 http://www.snn.ir/

 

;
ارسال شده در مورخه: 7-9-1395