خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری مهر
رئیس دانشگاه زنجان: اولویت های پژوهشی استان زنجان برای سال جاری تدوین شده است



رئیس دانشگاه زنجان:

اولویت های پژوهشی استان زنجان برای سال جاری تدوین شده است

زنجان-رئیس دانشگاه زنجان گفت: اولویت های پژوهشی استان زنجان برای سال جاری تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل جمشیدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری ستاد استانی هفته پژوهش استان زنجان اظهار داشت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان دارای یک کارگروه به نام کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری است که در این کارگروه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته پژوهش نیز در این کارگروه تدوین شده است، افزود: این کارگروه در سال جاری اولویت های پژوهشی استان را برای دستگاه های مختلف و همچنین برای برخی از صنایع استان تدوین کرده است.

رئیس دانشگاه زنجان از برگزاری میزگردی در این راستا خبر داد و اظهار داشت: برای تببین اولویت های پژوهشی استان همایشی نیز در محل دانشگاه زنجان با حضور دستگاه های اجرایی و صاحبان صنایع و کارشناسان برگزار شده است.

جمشیدی از آغاز هفته پژوهش استانی در زنجان خبر داد و گفت: ۱۰ کمیته برای برگزاری مناسب هفته پژوهش در استان زنجان تشکیل شده و وظایفی بر عهده آن ها گذاشته شده است.

وی از تدوین و ابلاغ آئین نامه اجرایی هفته پژوهش در کشور خبر دادو تاکید کرد: این آئین نامه به استان ها ابلاغ شده و در استان زنحان نیز ستاد هفته پژوهش تشکیل و دبیرخانه آن نیز در دانشگاه زنجان مستقر شده است.

جمشیدی به معرفی کمیته های تشکیل شده پرداخت  و خاطر نشان کرد: کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهشی استان با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی، کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار با مسئولیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، جشنواره دانشجویی با مسئولیت جهاد دانشگاهی، کمیته جشنواره دانش آموزی با مسئولیت بنیاد ملی نخبگان استان، تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت شهرداری زنجان، ارتباط با صنعت، اجلاس عمومی معاونان پژوهشی و کمیته اجرایی نیز با مسئولیت دانشگاه زنجان تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه زنجان به تشریح برنامه های استانی کمیته ها پرداخت و بر لزوم توجه جدی پژوهش ها به فناوری و کاربردی بودن تاکید کرد.

http://www.mehrnews.com/

;
ارسال شده در مورخه: 16-9-1395