خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان
مهلت ثبت نام: 21 آذر تا 1 دی



ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عالیات از روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه لغایت ۱ دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان از سایت لبیک اعلام می شوند.

در این دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات، اساتید،دانشجویان متاهل،دانشجویان دختر،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است براي دانشجويانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند همان وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام ، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از اول بهمن ماه آغاز و تا ۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد یافت و در این مدت بیش از ۱۶۰۰۰هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب ۴۰۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

گفتنی است زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.همچنین در حد مقدور کاروان ها به شهر مقدس سامرا هم اعزام خواهند شد.


ارسال شده در مورخه: 22-9-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف