خانه  :: اساتید  :: اخبار

اختتامیه دومین جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر
آیین اختتامیه دومین جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر با حضور اساتید و پژوهشگران دانشگاه زنجان برگزار شد



 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آیین اختتامیه دومین جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد.

در این مراسم، عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب زمانی است که توجه به پژوهش‌های حوزه فناوری شکل گرفت، به طوری که این علم توانست وارد زندگی مردم شود و هم‌اکنون نیز در دهه فناوری قرار گرفته‌ایم که در این دهه شاهد تاسیس پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد بوده‌ایم و در مسائلی مانند نانوفناوری به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

پرفسور علی رمضانی با اشاره به سند جامع توسعه علمی کشور و بندهای آن، افزود: طبق این سند، ایران تا سال 1404 با دارا بودن یک درصد از جمعیت کل جهان باید 2 درصد از تولیدات نانو و 3 درصد در بخش زیست‌فناوری کل جهان سهم داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم ارتباط بین صنعت و دانشگاه را حفظ کنیم و مانع از مهاجرت خیل عظیمی از جوانان فارغ‌التحصیل‌مان به خارج از کشور شویم، یادآور شد: متاسفانه سن مهاجرت از کشور بسیار کاهش یافته و به رده کارشناسی نزول پیدا کرده است که راه‌حل این موضوع، برجسته کردن ارتباطات اجتماعی این نخبگان با صنعت و نیز بورسیه کردن آن‌ها در رده کارشناسی است.

در پایان این جشنواره که با حضور سیدبیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، رحیم عصفوری معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان، خلیلی جمشیدی رئیس دانشگاه زنجان، رسول بیات فرماندار شهرستان زنجان، ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و ... برگزار شد، از پژوهشگران برتر در دو گروه دانشجویان دکترای تخصصی و دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکترای حرفه‌ای با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

بر همین اساس، در گروه دانشجویان دکترای تخصصی، تقی حیدری، مجید عبدلی، سیدامیرحسین حسینی، مهدی دوستکامیان و پریسا نجفلو و در گروه دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکترای حرفه‌ای نیز علیرضا قهرمانی به همراه سمانه تقی‌لو، زهرا قدیمی، احمد فرخی و وحید گودرزی به ترتیب در هر گروه حائز رتبه اول تا پنجم شدند  .

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 24-9-1395

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان