خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری مهر
رئیس دانشگاه زنجان:100پژوهش علمی توسط پژوهشگران دانشگاه زنجان تجاری سازی میشود.



رئیس دانشگاه زنجان:

۱۰۰ پژوهش علمی توسط پژوهشگران دانشگاه زنجان تجاری سازی می شود

زنجان-رئیس دانشگاه زنجان گفت: تا پایان سالجاری ۱۰۰ پژوهش علمی توسط پژوهشگران دانشگاه زنجان در استان تجاری سازی می شود.

خلیل جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با وجود فعالیت های صورت گرفته  پژوهشی در حوزه صنعت، باز هم نیازمند تقویت پژوهش ها در این حوزه هستیم و در این میان دانشگاه زنجان پژوهشگران به جد وارد کار شده اند. 

وی اظهار کرد: تا پایان سالجاری ۱۰۰ پژوهش علمی توسط پژوهشگران دانشگاه زنجان در استان با تعامل صنعتگران تجاری سازی می شود. 

رئیس دانشگاه زنجان گفت: توجه به بحث پژوهش باعث توسعه اقتصادی جامعه می شود و  در راستای تحقق این مهم دانشگاهیان وارد کار شده اند. 

جمشیدی تاکید کرد:  در راستای تعمیق و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید زیر ساخت های لازم برای اجرایی شدن این مهم در دستور کار دست اندکاران حوزه ذیربط قرار گیرد.

وی تاکید کرد: طی هشت ماهه سالجاری ۴۰۰ پژوهش علمی در زمینه های مختلف توسط پژوشگران دانشگاه زنجان انجام شده است. 

رئیس دانشگاه زنجان افزود:  باید موانع پیش روی پژوهش در حوزه صنعت رفع شود، و باید دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن و دانشگاهیان نسبت به توسعه پژوهش در حوزه صنعت برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند و در کشورهای پیشرفته توجه به بحث پژوهش باعث ارتقای اقتصاد و اشتغال شده است.

جمشیدی با بیان اینکه خوشبختانه با مدیریت درست پژوهش در حوزه صنعت در استان زنجان رو به رشد است ولی باید بیش از این تقویت شود،  افزود: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی باید  به شرکتهای دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان اهمیت داده شود و اقتصادی که مبتنی بر دانش دنیا باشد.  

رئیس دانشگاه زنجان یاد آورشد: پژوهشگران دانشگاه زنجان به دنبال ارتقای پژوهش علمی و توسعه اقتصاد مقاومتی در استان

http://www.mehrnews.com/news

;
ارسال شده در مورخه: 29-9-1395