خانه  :: اساتید  :: اخبار

حماسه 9 دي گرامي باد
بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه زنجان در گرامیداشت سالروزحماسه نهم دیماه



 

بسمه تعالی

 

« نهم دي ۸۸ شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايتمدار متجلي شد »

نهم دی ماه 88، نقطه سرنوشت ساز تقابل همه جانبه جبهه استکبار و معاندین نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی این کشور بود که با حضور اعجاب آور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز برای همیشه تاریخ لقب گرفت.

بررسی و تحلیل حوادث و رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری و فتنه سال 88 نشان می دهد، نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل برای دستیابی به هدف شوم فروپاشی جمهوری اسلامی، تمامی ذخایر راهبردی خود را با ایجاد هم محوری و هم افزایی بین دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی آنان به مصاف ایران اسلامی آورد، اما این تهدید و ظرفیت عظیم ، برابر عظمت امام و امت و تدبیر و هوشمندی ملت و رهبری فرو ریخت و این تهدید بزرگ به فرصتی برای شکوفایی اقتدار مردم این سرزمین تبدیل شد.

9 دی، روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی بر دل های ملت ایران در جای جای میهن اسلامی و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا و وطن فروشان مزدور بود که فتنه گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید

سی و هشت سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و چه بسیار دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی خوابهای پریشان برای این کشوراسلامی و امت بیدار وهوشیار دیده بودند. آنانکه سالهاست با ارعاب وتحریم وفتنه می خواهند مردم را ازنظامشان، ازدینشان واز عقایدشان جدا سازند و نتوانستند !!!

 وه... چه زیباست که در این عرصه نامتقارن و خط و نشان کشیدنها و تهدیدهای پوچ و توخالی استکبار و نا امنی های موجود درمنطقه با درایت و مدیریت مدبرانه و روشنفکری های شگرف و نافذ مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش حضور با بصیرت و ولایت پذیری ملت غیوروشجاع ایران اسلامی نقشه شومشان نقش برآب شده و عوامل خارجی و داخلی فتنه های آمریکایی - صهیونیستی رسوا شدند .

ما کارکنان بسیجی دانشگاه زنجان: ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روزتجلی بصیرت ومیثاق با ولایت، حمایت بی چون و چرای خویش را ازولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته وتا پای جان در بیعت با مقام عظمای ولایت گوش به فرمان و جان به کف ایستاده ایم.  

ما همه سرباز توایم خامنه ای   -           گوش به فرمان توایم خامنه ای

    لبیک یا خامنه ای -   ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند

«حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد، مسئولین قوه مجریه، مسئولین قوه مقننه، مسئولین قوه قضائیه، دستگاههای گوناگون، همه می دانند که مردم در صحنه اند و چه می خواهند. دستگاهها باید وظایفشان را انجام بدهند»

از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در19 دیماه 1388

 

بسیج کارکنان دانشگاه زنجان (پایگاه شهید دکتر مفتح)

 


ارسال شده در مورخه: 7-10-1395

آخرين اخبار با موضوع: بسیج کارکنان

عید برعاشقان مبارک باد

نیمه شعبان (04-12-1402)

   

سوم شعبان

کسی‌نیست مانند او دستگیر امیری حُسَینٌ وَ نِعمَ اَلاَمیر (24-11-1402)

   

تبریک 16 آذر روز دانشجو

16آذر (13-09-1402)

   

هفته بسیج مبارک باد

درگلستان ایران بسیج زیباترین گلی است که به برکت ولایت فقیه باعشق پدیدارگشت باخون رشد نمود ودرقلبها ریشه دوانید (28-08-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
بسیج کارکنان

اجرای میدان تیر