خانه  :: اساتید  :: اخبار

بیانیه گرامیداشت حماسه 9 دی بسیج اساتید
9 دی مظهر اقتدار نظام اسلامی و حکومت ولایی



9 دی مظهر اقتدار نظام اسلامی و حکومت ولایی

  انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه از عمر با برکت خود آبستن حوادث تلخ و شیرین بوده است. سختی ها و بحران هایی که هر کدام بر ملتی فرود آید، نتیجه ای جز ساختارشکنی و تغییرات اساسی حکومتی را در بر نخواهد داشت. اما این وقایع نه تنها درخت تنومند انقلاب را تضعیف ننموده، بلکه هر روز استوارتر از گذشته نه تنها به حرکت طوفنده خود ادامه داده که حس همنوایی در سایر ملت ها را برانگیخته است. قطعا این حوادث به ظاهر تلخ و لیکن در حقیقت شیرین، راه گشا در مصون سازی پیکره انقلاب در برابر حوادث سهمگین تر بوده است (عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیرا لکم). اتفاقاتی که زاییده افکار پلید دشمنان قسم خورده بیرونی انقلاب و متاسفانه همنوایی و همفکری بعضی دشمنان داخلی و نیز یاران بی بصیرت این مرز و بوم و در واقع توابین از انقلاب بوده است. جدا شدن برخی خواص بی بصیرت از مسیر انقلاب و خیانت به مردم به مراتب درد آورتر از دشمنی دشمنان است. قطعا تلخی خیانت خواص بیشتر از عناد دشمنان، خاطر ملت شهید پرور و مسلمان را آزرده است.

  یوم الله 9 دی، یکی از پرافتخارترین وقایع انقلاب اسلامی پس از 22 بهمن ماه بود که بطور خودجوش توسط عاشقان ولایت و امامت در تاریخچه انقلاب ثبت و ضبط گردید. در این روز ملت ولایت مدار یکبار دیگر با شعار "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" ارادت و پیروی خود از سکاندار بی بدیل انقلاب را در فضای معطر به عطر حسینی، به رخ جهانیان کشاند و بیزاری خود از خواص نابخرد را اعلان و حد و مرز محبوبیت آنان را در پیروی از ولایت دانست.

  بسیج اساتید دانشگاه زنجان همنوا با آحاد شیفتگان ولایت، این حماسه بزرگ را تجلی عشق ملتی بصیر به ولایت و امامت دانسته و همگام با آنان ضمن اعلان برائت از دشمنان غداره داخلی و خارجی، این بصیرت بی نظیر ملت بزرگ ایران را ارج نهاده و به شکرانه تنعم از نعمت بزرگ رهبری به درگاه قادر متعال شکرگزاری نموده و توفیق سربازی در رکاب معظم له را برای تمامی ولایت مداران خواستار است.

                                                                                                                                      کانون بسیج اساتید

                                                                                                                                         دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 8-10-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف