خانه  :: اساتید  :: اخبار

دستارودهای کلان انقلاب اسلامی
با دستارودهای کلان انقلاب اسلامی آشنا شوید



نسل چهارم انقلاب اسلامی به دلیل عدم حضورشان در مقطع مهم و تاریخی پیروزی انقلاب شناخت و ذهنیت کمتری نسبت به رخدادهای روزهای اول انقلاب و همچنین وضعیت ایران قبل از انقلاب دارند. اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی این نسل با مهمترین وقایع و جریانات سیاسی و فرهنگی آن روزها و همچنین نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای بینش سیاسی وتحکیم چارچوب‌های فکری و بنیانهای اعتقادی آنان داشته باشد.آگاهی از کارآمدی نظام و دستاوردهای ملی ـ منطقه‌ای انقلاب اسلامی ایران که تأثیرات عمیقی نیز بر منطقه به ویژه ملل مسلمان داشته باید به اطلاع جوانان این مرز و بوم برسد. چرا که جوانان به ویژه دانشجویان نسل آینده‌ساز جامعه‌اند و رسالت تداوم انقلاب بر عهده آنان خواهد بود.

نگاه‌های جزئی، نگاه به حوادث میانه راه و نگاه به افت و خیزها خیلی گویا نیست و باید نگاه کلان و فراگیر به انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی زنده شود.

متاسفانه ما تا به حال در صحبت از دستاوردها و چالش‌ها فقط به مسائل خرد توجه داشته‌ایم و لازم است در آموزش و انتقال دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی به نسل جوان اقدامات جدی‌تر داشته باشیم.

از این رو مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با ارائه درسی با عنوان دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در چهار جلسه به دنبال آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار سطح ملی، منطقه‌‌ای، جهانی و تاریخی است.

این درس توسط دکتر منوچهر محمدی که از اساتید دانشگاه تهران و پژوهشگر برجسته‌ی انقلاب اسلامی است ارائه می‌گردد.

به منظور دسترسی سریع به این درسگفتار اینجا را کلیک کنید.

ارسال شده در مورخه: 16-11-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف