خانه  :: اساتید  :: اخبار

مسابقه "چراغ راه هدایت ۳" ویژه شانزدهمین دوره عتبات
سومین دوره از مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت با جوایز ویژه برگزار می گردد



مسابقه "چراغ راه هدایت ۳" ویژه شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ۵ فصل اصلی حین و بعد از سفر طراحی شده است و میزبان زائرین عتبات دانشگاهیان که علاقمند به شرکت در مسابقات فرهنگی –هنری می باشند،خواهد بود.

بخش کتابخوانی این مسابقه از کتب "هشت بهشت"،"فرزانگان حرم" و "چهارفصل عاشقی" طراحی شده است و به صورت حضوری در هتل های محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی و نجف اشرف برگزار خواهد شد.

فصل های بعدی این مسابقه که ویژه بعد از سفر عتبات است؛ شامل شعر، داستان، سفرنامه(حداقل در ۵ صفحه(A۴و عکاسی به صورت حرفه ای و موبایلی می باشد.محوریت و موضوع این مسابقه ها "ثبت نام در عتبات دانشگاهیان تا قرعه کشی؛ اعزام و حضور در عتبات مقدسه"است.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین دیجیتال و یا موبایل از مرقدین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و عکس هایی که با موبایل در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است مسابقه کتابخوانی صرفا در ایام حضور زائرین در عتبات عالیات برگزار خواهد شد و زمان برگزاری مسابقه توسط نمایندگان ستاد به اطلاع زائرین خواهد رسید.

مهلت ارسال آثار در بقیه بخش ها تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ می باشد و زائرین برای ارسال آثار می توانند تمام بخش های مسابقه را به صورت تلگرامی،ایمیل و یا از طریق پست برای ستاد ارسال نمایند.

نکات قابل توجه:

*برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب به نفرات اول، کمک هزینه سفر زیارتی ده میلیون ریالی،نفر دوم کمک هزینه سفر زیارتی هفت میلیون ریالی و نفر سوم کمک هزینه سفر زیارتی پنج میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

*زائرین برای شرکت در مسابقه کتابخوانی بسته فرهنگی که در جلسه قبل از سفر به زائرین اهدا می شود را در طول سفر به همراه داشته باشند و آن را به دقت مطالعه کنند.

*تصاویر، نوشته ها و آثاری که برای شرکت در مسابقه ارسال می شود در مجلات ستاد،سایت لبیک و شبکه های اجتماعی مختلف ستاد منتشر می شود و آثار برگزیده هم در پایان به عنوان مجموعه آثار چاپ خواهد شد.

تلگرام:۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵

*ایمیلatabat@labbayk.ir

*آدرس پستی:قم.خیابان شهید صدوقی،خیابان حضرت ابوالفضل(ع).پلاک ۳۸.

*تلفن دفتر قم:۰۲۵۳۲۹۴۳۷۷۴

*تلفن دفتر تهران:۰۲۱۶۶۹۵۰۷۴۷ الی ۵۳

*نوشتن مشخصات کامل و شماره تماس برای ارسال آثار الزامیست.


ارسال شده در مورخه: 2-12-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف