خانه  :: اساتید  :: اخبار

با
به همت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان منتشر شد



همزمان با ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت صديقه كبري(سلام الله علیها) مركز آموزش مجازي دانشگاهيان درس نشاني بهشت را با هدف ارائه الگو براي التزام به ارزش‌هاي اسلامي فردي و اجتماعي با تأسي به سيره رفتاري و تربيتي و سبك زندگي حضرت زهرا(سلام الله علیها) منتشر كرد.
آشنايي با سيره حضرت صديقه طاهره با تكيه بر شخصيت برجسته معنوي ايشان به عنوان يك شخصيت چندبعدي در نقش دختر پيامبر(ص) و همسري مولاي متقيان و مادري ائمه بزرگوار بركات فراواني در تربيت فكري و فرهنگي جامعه امروز خواهد داشت. از این رو بررسي و دقت در اين ابعاد چندگانه و شناخت ويژگي هاي ايشان براي زنان و مردان جامعه امروز مي‌تواند به عنوان الگويي والا مورد توجه قرار گيرد.
مركز آموزش مجازي دانشگاهيان تلاش كرده تا با توجه به ابعاد تربيتي بزرگ بانوي مكتب تشيع براي اولين بار بخشي از زندگاني حضرت را در قالب آموزش مجازي ارائه كند.
اين درس در قالب چهار جلسه ارائه شده است. شاه كليد سبك زندگي فاطمي، فاطمه زهرا(س) و زن امروز، تبلور معناي انسان كامل در وجود حضرت زهرا(س)، رسالت بزرگ دخت پيامبر(ص) در صحنه غبارآلود فتنه عناوين این چهارجلسه می‌باشند كه توسط استاد رحيم پورازغدي، حجج اسلام رفيعي و عالي از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه ايراد مي‌گردد.

به منظور دسترسي به این درس می توانید از طریق پیوند آموزش مجازی دانشگاهیان از سایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه وارد شويد.


ارسال شده در مورخه: 11-12-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف