خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان: مبارزه با فساد و اعتراض به بی عدالتی ها به یک مبارزه تبدیل شود.



دبیر انجمن اسلامی دانشجویان:

مبارزه با فساد و اعتراض به بی عدالتی ها به یک مبارزه تبدیل شود. 

سالار حدیدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (دفتر تحکیم وحدت) در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به لزوم تبدیل مبارزه با فساد به عنوان یک خواست همگانی، بیان داشت: بیان داشت: باید مبارزه با فساد و اعتراض به بی عدالتی ها و تبعیض ها و رانت ها در همه مردم به یک مطالبه تبدیل شود.

این فعال دانشجویی با اشاره به نقش برجسته جنبش دانشجویی در مبارزه با فساد گفت: جنبش های دانشجویی که موذن جامعه هستند، بار سنگینی به دوش دارند و آن هم رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است.

حدیدی افزود: مردم ما صاحبان این انقلابند و خود این مردم بودند که با نثار خون و مال و جان خویش تا امروز از حیثیت نظام و جمهوریت آن دفاع کرده اند.

 وی ادامه داد:  حال درست نیست عده ای مدیر از خدا بی خبر که وصله ناجور این نظام الهی هستند، با عملکرد و رانت خواری خود مردم را از این حکومت که آرمانش ظهور منجی عالم بشریت است، ناامید کنند.

 دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: در واقع ما این اجازه را نمی دهیم و ضمن دفاع از قانون اساسی و ادای احترام به همه مسئولین پاکدست و در راس انها مقام عظمای ولایت باید بگوییم که با مدیران و مسئولانی که دغدغه مردم و دین مردم را ندارند، شوخی نداریم.

حدیدی در پایان تاکید کرد: تا جایی پیش خواهیم رفت که چهره پلید دزدی و فسادهای اقتصادی این جماعت را به مردم نشان دهیم و اجازه ندهیم ضد انقلاب با دستاویز قراردادن این مشکلات و نقص های قانونی موجود، مردم را از نظام و انقلاب عظیمشان ناامید کند.

http://www.snn.ir/detail/News/592725/151
 

 

;
ارسال شده در مورخه: 19-1-1396