خانه  :: اساتید  :: اخبار

نامه شورای کارکنان به ریاست محترم دانشگاه
نامه شورای کارکنان به ریاست محترم دانشگاه



 

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر جمشیدی

رئیس محترم دانشگاه زنجان

 

با سلام و احترام؛

ضمن آرزوی سالی خوش توأم با برکت و سعادت و همچنین عرض تبریک به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و روز مرد خدمت حضرتعالی، بدینوسیله به استحضار می رساند؛ با عنایت به برگزاری انتخابات جدید شورای صنفی کارکنان دانشگاه زنجان و حضور حداکثری ایشان در این انتخابات که نشان از اهمیت موضوع و احساس تکلیف کارکنان نسبت به سرنوشت، امورات اداری و کاری خویش است و صد البته این مشارکت و حضور، دلالت بر نقش مدیریتی ارزشمند حضرتعالی و سایر مسئولین محترم دانشگاه در ایجاد امنیت شغلی و روانی کارکنان دانشگاه دارد.

ما اعضای شورای کارکنان با هم عهد بسته ایم که بر اساس قانون، در کنار هم، همراه با مدیران و مسئولین محترم دانشگاه برای آنچه که به ثواب نزدیکتر است، انجام وظیفه نماییم.

ما اعضای شورای کارکنان خود را بازوی فکری و مشورتی دانشگاه می دانیم و از پیشرفت و تعالی این مجموعه خشنود شده و تمامی تلاش خود را جهت رسیدن دانشگاه به اهداف والای خود حمایت خواهیم نمود.

همانگونه که مستحضرید فلسفه وجودی تشکیل شورای کارکنان، دفاع از حقوق کارمندان می باشد که به عنوان بدنه اصلی و قشر زحمتکش دانشگاه فعالیت می نمایند و نقشی پررنگ و به سزا در رسیدن دانشگاه به اهداف عالیه خویش ایفا می نمایند.

اکنون که با پشتوانه رأي همکاران محترم، بار اين مسئوليت خطير بيش از پيش بر دوشمان سنگيني مي كند، تلاش خواهيم كرد ﺗﻌﺎملي ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ با ﻣﺴﺌﻮلين محترم از جمله ریاست محترم دانشگاه برقرار سازيم و در چارچوب قانون و مقررات و با ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ و همدلي شما بزرگواران، ﻃﺮﺣﯽ ﻧﻮ دراندازيم ﻭ امانت داران و سفيراني شايسته براي عزيزاني باشيم كه همواره نجابت و بردباري را سرلوحه كار و تلاش خود قرار داده و در هر شرايطي حتي در روزهاي سخت و نفس گير، با جان و دل به انجام وظايف و مسئوليت هاي ﺷﻐﻠﯽ و قانوني خود پرداخته اند و البته در راستای انجام این وظایف و مسئولیتها متحمل زحمات و مشقات فراوانی می گردند که نیازمند توجه و رفع مشکلات آنهاست.

 

 

 

یکی از برنامه ها و سیاست های کلیدی این شورا، پیگیری مطالبات کارکنان محترم و تلاش در راستای حل مسائل و مشکلات صنفی ایشان می باشد. در این راستا چند فقره از مهمترین مطالبات ضروری کارکنان به شرح ذیل تقدیم می گردد:

1- اعطای وام مسکن یک میلیارد ریالی (خرید، تعمیر و تجهیز مسکن) به کارکنان دانشگاه با توجه به نیاز مبرم اکثریت ایشان.

2- تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه. 

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و قدمهای برداشته شده توسط حضرتعالی و مسئولین محترم دانشگاه در جهت رفع مسائل و مشکلات کارکنان، از محضرتان استدعا دارد در خصوص تحقق موارد فوق الاشاره، تدابیر لازم اندیشیده شود.

                                                                                     و من الله التوفیق

                                                                شورای کارکنان دانشگاه زنجان

 


ارسال شده در مورخه: 28-1-1396