خانه  :: اساتید  :: اخبار

چهره تیم‌های فینالیست در زنجان مشخص شد
چهره تیم‌های فینالیست در زنجان مشخص شد



 

با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان، چهره تیم‌های راه‌یافته به فینال مرحله استانی مشخص شد.  به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور چهار تیم راه‌یافته به این مرحله و به میزبانی سالن ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد.

  در مناظره اول مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم اسراء و اندیشه هر دو از دانشگاه زنجان با گزاره «مفاسد اقتصادی در ایران ناشی از فرصت‌طلبی فردی مسئولان است» با هم رو در رو شدند که تیم اندیشه توانست با کسب بیشترین امتیاز به‌عنوان اولین تیم، راهی مرحله فینال شود.

  در دومین مناظره مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم‌های شهید چمران از دانشگاه زنجان و دیازپام از دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با گزاره «جهانی شدن موجب تضعیف هویت‌های قومی می‌شود» نیز به مناظره پرداختند که در نهایت، تیم شهید چمران موفق به کسب بیشترین امتیاز و راه‌یابی به دیدار پایانی ششمین دوره این مسابقات در مرحله استانی شد.

  به گزارش ایسنا، دیدار رده‌بندی این مسابقات بین تیم‌های اسراء و دیازپام و دیدار فینال نیز ما بین تیم‌های شهید چمران و اندیشه، فردا (10 خردادماه) در سالن ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار خواهد شد.

لینک به منبع

;
ارسال شده در مورخه: 7-5-1396