قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع دكتري سال 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع دكتري سال تحصيلي 97-1396
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 1396
ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز سه شنبه 07-06-1396 تا روز پنجشنبه 09-06-1396 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 25-06-1396 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.
لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.
( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)
- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir
- نام عبور : شماره داوطلبي + U961
- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شمارهشناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)
بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.
مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:
1- فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)
2- فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه
3- فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده از كارت ملي
5- فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي
6- فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد
7- مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)
8- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نميكند)
توضيح : (حداكثر ظرفيت فايلهاي اسكن شده ميبايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)
مراحل انجام ثبتنام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :
1- تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)
2- تكميل فرمهاي مربوطه و تأييد آنها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»
3- بارگذاری (Upload) فايلهاي اسكن شده
4- ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو
5- واريز مبلغ هفت ميليون ريال به صورت عليالحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی
6- انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)
7- مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده استفاده گردد)
1- دانشکده علوم 33054092-024
2- دانشکده علوم انسانی 33054104-024
3- دانشکده کشاورزی 33052818-024
4- دانشکده مهندسی 33052511-024
لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای سه شنبه 07-06-1396 و چهارشنبه 08-06-1396 و شنبه 11-06-1396 آماده پاسخگوئی می باشند.
مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)
ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند
1- جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
2- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید
3- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت www.food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)
4- جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجارا کلیک کنید.
قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402
معاونت آموزشی