خانه  :: اساتید  :: اخبار

اعزام 20 نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان
اعزام 20 نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان جهت حضور در اردوهای جهادی



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اظهار کرد: 20 نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان جهت اردوهای جهادی اعزام شدند.  محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اینکه اردوهای جهادی امسال نیز مطابق سال‌های گذشته توسط همه دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: بسیج دانشگاهی دانشگاه زنجان نیز به عنوان دانشگاه مادر استان طبق سنوات گذشته نیز اقدام به اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم کردند.

  وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و قطعی شدن حضور دانشجویان، 20 نفر از دانشجویان جهت اقدام‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.  این مسئول خاطرنشان کرد: این 20 نفر اعم از خانم و آقا پس از شناسایی مناطق محروم جهت کارهای جهادی به روستایی از توابع شهرستان پری و روستایی از توابع ابهر اعزام شدند.

  اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل مجموعه در این روستا‌ها به ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی پرداختیم و به تعمیرات مسجد روستای تاب پیشلاقی توابع شهرستان پری و رنگ‌آمیزی مدرسه روستای ارهان از توابع ابهرصورت گرفت.

  وی افزود: این مراکز پس از تعمیر آماده بهره‌برداری هستند و ساکنان این روستاها می‌توانند از این مسجد و مدرسه استفاده کنند.

لینک به منبع خبر

;
ارسال شده در مورخه: 21-6-1396