خانه  :: اساتید  :: اخبار

زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تمدید شد
ثبت نام بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی تا 30 بهمن ماه تمدید شد



مهلت نام نویسی در بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

دکتر سعید رضایی، مسؤول پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اعلام این خبر گفت: باتوجه به استقبال دانشجویان از حضور در مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت)، و از سوی دیگر همزمانی نام نویسی در مراسم با ایام امتحانات، مهلت نام نویسی تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

مسئول پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی، ظرفیت پذیرش بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی ٢٠هزار نفر عنوان و تصریح کرد:دانشجویان واجد شرایط که تاریخ عقد آنان از یکم مهرماه٩٤ تا یکم دیماه ٩٦ باشد می توانند جهت نام نویسی به پایگاه اینترنتی www.ezdevaj.org  مراجعه کنند.
لازم به ذکر است بیش از ١٤هزار نفر تاکنون در این طرح ملی، نام نویسی کرده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی داشته است. از مجموع ثبت نام کنندگان تاکنون، بیش از هشت هزارنفر در مقطع کارشناسی، بیش از سه هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از ١١٠٠نفر در مقطع دکترا اشتغال به تحصیل دارند.

شرایط و ضوابط ثبت نام در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی:

- زمان ثبت نام برای زوج های دانشجو از تاریخ 96/10/01 الی 96/11/30 خواهد بود

- تاریخ عقد مجاز برای ثبت نام از مورخه 94/07/01 الی 96/10/01 می باشد

- در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آنها می تواند به عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت نام نمایند

- دانشجویان می بایست تا یک هفته پس از ثبت نام، مدارک خود را جهت تأیید به واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واقع در طقه همکف ساختمان مرکزی ارائه نمایند.

مدارک جهت تأیید:

- پرینت ثبت نام اینترنتی

- اصل عقدنامه

- اصل شناسنامه زوجین

- اصل کارت ملی زوجین

- اصل کارت دانشجویی دواطلب اصلی

واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی از طریق لینک ازدواج دانشجویی(درج در سایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه) اقدام نمایند.

طرح همسفر تا بهشت ویژه دانشجویان شرکت کننده در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی برگزار می شود.در مراسم همسفر تا بهشت زوجین دانشجو به مدت سه روز در مشهد اقامت خواهند داشت. اولین گروه از دانشجویان مزدوج در این برنامه از سوم بهمن‌ماه با عنوان مراسم همسفر تا بهشت به مشهد اعزام خواهند شد، شرکت کنندگان برای انتخاب کاروان، در اسرع وقت به سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی مراجعه کرده و از بخش انتخاب کاروان سفر زیارتی مشهد مقدس اقدام نمایند.

به اطلاع آن دسته از دانشجویانی که در دوره بیستم ازدواج دانشجویی شرکت کرده اند ولی موفق به حضور در اردوی مشهد مقدس نشده اند می رساند برای اطلاع از امکان اعزام به مشهد ازدواج دانشجویی با شماره 33052856 تماس حاصل نمایند.


 


ارسال شده در مورخه: 26-10-1396

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف