خانه  :: اساتید  :: اخبار

نقل و انتقال و مهمانی وزارت علوم برای سال تحصیلی 98-97
اطلاعیه نقل و انتقال و مهمانی وزارت علوم برای سال تحصیلی 98-97



اطلاعیه نقل و انتقال و مهمانی وزارت علوم برای سال تحصیلی 98-97

ســـازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راســتاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني و انتقال دانشجويان زمان ثبت نام متقاضيان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 98-97 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir   اعلام می نماید.

براین اساس دانشگاه­ها و موسسات موظف مي­باشند زمان شروع ثبت درخواست­هاي ميهماني و انتقال را با استفاده از ابزارهاي مناسب(سايت دانشگاه،‌ تابلوهای اطلاعات آموزشي در كليه دانشكده­ها و پرديس­هاي هر دانشگاه يا موسسه و …) به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند.

دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس مفاد آيين نامه شماره 88441/3/41 مورخ 20/3/92 درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط از ابتدای خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. دانشگاه های مقصد موظفند حداكثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.

وظايف متقاضي:

دانشجو بايستي با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبني بر نوع آن (2 نیمسال ميهماني،‌ تمديد ميهماني، ميهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول ارديبهشت لغايت سي و يك ارديبهشت) ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمايد.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند.

متقاضي ميهماني و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرايط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته خارج از سامانه و از طریق شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام نمایند.

اداره كل امور دانشجويان داخل


ارسال شده در مورخه: 03-02-1397

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (10-11-1402)

   

کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان با همکاری گروه علوم دامی و شرکت آرژان ویرا برگزار می کند: (16-10-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402