خانه  :: اساتید  :: اخبار

گزارش دومین برنامه انجمن کوهنوردی پسران دانشگاه زنجان
گزارش دومین برنامه انجمن کوهنوردی پسران دانشگاه زنجان (صعود قله سندان)



دومین برنامه انجمن کوهنوردی پسران دانشگاه به مقصد صعود قله سندان ابهر بتاریخ 1 آذرماه اجرا گردید.

روز پنج شنبه مورخ 1 آذرماه پس از سوار شدن دانشجویان از خوابگاه در ساعت 5.45 صبح به میدان استقلال رسیدیم و بقیه دانشجویان را از میدان استقلال سوار کردیم که در مجموع به 18 نفر رسیدیم و پس از توقف کوتاهی در میدان بسیج برای خرید در ساعت 6.15 از زنجان به سمت روستای چرگر حرکت کردیم و در ساعت 7.15 به روستای زیبای چرگر رسیدیم؛ از پایین مشخص بود که بالای کوه ابر و مه زیادی وجود دارد. 
در ساعت 7.15 کوهپیمایی را آغاز کردیم وپس از گذشت 45 دقیقه بساط صبحانه را بپا کردیم و پس از صرف چایی و صبحانه مسیر را پی گرفتیم و به سمت قله حرکت کردیم.

در طول مسیر برای بالا بردن آمادگی بدنی دانشجویان برای کمک به صعود های آینده  و با توصیه  آقای خدایی (راهنما و مربی تیم) از یک شیب بسیار تند بالا رفیتم، اگرچه پیمایش مسیر شیبدار سخت بود ولی با توصیه های دوستان و رعایت مواردی که ذکر می گردید، همگی موفق به گذشت از آن چالش سخت شدند.

سپس مسیر هموار با شیب ملایم را پیش گرفتیم که به هوای ابری و مه سنگین برخورد کردیم که بسیار زیبا و لطیف بود و دوستان تصاویر دسته جمعی زیبایی را به یادگار ثبت کردند و مجبور به استفاده از پانچوهای امانی گرفته شده از دانشگاه شدیم که به همراه بردن شان بسیار مفید واقع گردید.

با ادامه مسیر در فاصله 150 متری قله در ساعت 11 صبح مه سنگین و سنگین تر می شد و مسیر منتهی به قله را نمی توانستیم تشخیص بدهیم و با توجه به باد شدید قله سندان (که بسیار معروف است) با نظر و توصیه راهنمای عزیز جناب آقای خدایی مجبور به بازگشت بدون صعود قله گردیدیم.

در ساعت 12.45 به یک استراحتگاه روستایی برای صرف نهار رسیدیم و پس از استراحت در ساعت14.30 به سمت روستای چرگر حرکت کردیم که در ساعت 15.15 به اتوبوس دانشگاه رسیدم که خوشبختانه حسابی گرم و آماده حرکت به سمت زنجان بود. 

گزارش : جناب آقای رستمی (دانشجو و مسوول انجمن)

سرپرست و مربی برنامه : جناب آقای خدایی


ارسال شده در مورخه: 05-09-1397

آخرين اخبار با موضوع: مدیریت تربیت بدنی

مسابقات ورزش های فناورانه

ثبت نام مسابقات ورزش های فناورانه (26-01-1403)

   

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر)

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر) (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مدیریت تربیت بدنی

اطلاعیه در خصوص اجاره اماکن ورزشی دانشگاه در بازه زمانی تابستان 1402