خانه  :: اساتید  :: اخبار

ایمانی: استکبارستیزی یکی از آرمان‌های مهم انقلاب است
ایمانی در گفتگو با دانشجو: استکبارستیزی یکی از آرمان‌های مهم انقلاب است.



تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: در برابر سلطه ظالمانه حرف ما این است که نه ظلم می‌کنیم و نه زیربار ظلم می‌رویم و عدم ارتباط بین ایران و آمریکا بیش از آنکه بر محور مادی بچرخد، بر مبنای آرمان دینی استوار است.

مهدی ایمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: فرهنگ قرآنی و بیانات سیره نبوی و علوی، نقشه راه و تعیین کننده مبانی انقلاب اسلامی است و یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی استکبار ستیزی می‌باشد.
ایمانی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم منشا استکبارورزی و انواع آن را بیان کرده است. از انواع استکبار ستیزی که قرآن به آن‌ها اشاره می‌کند عبارتند از: استکبار عبادی، استکبار سیاسی، استکبار اقتصادی و استکبار علمی.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اضافه کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند: فرزند زمانه خود باش. فرزند زمانه خود بودن دنباله اش پی بردن به هویت خود و درک مسائل پیرامون را به همراه دارد. یکی از این مسائل مهم، شناخت مستکبرین عالم زمان خود می‌باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ادامه داد: آمریکا و صهیونیست که جدای از هم نیستند، به فرموده مقام معظم رهبری مصداق اتم استکبار هستند که با برخورد فرعون گونه در مواجهه با دیگر ملت‌ها و تجاوزات پی در پی جنگ طلبان آمریکایی به نقاط مختلف دنیا نمونه‌ای امروزی از همان نظام مستکبر فرعونی-قارونی است.
وی بیان داشت: مسئله عدم رابطه ایران با آمریکا نیز بیش از آنکه یک مسئله سیاسی صرف باشد یک اصل ایدئولوژیک راهبردی در نظام جمهوری اسلامی است و در برابر سلطه ظالمانه حرف ما این است که نه ظلم می‌کنیم و نه زیربار ظلم می‌رویم و این عدم ارتباط بیش از آنکه بر محور مادی بچرخد بر مبنای آرمان دینی استوار است.
ایمانی یادآور شد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، آمریکا و جریان صهیونیست با تمام قوا وارد میدان شده اند تا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان دهند؛ اما ملت ایران با بصیرت از قبل در میدان نبرد حاضر هستند و مقابل این خوی استکباری ایستاده اند و اهمیت این استکبارستیزی با گذشت زمان بیشتر درک می‌شود و این همان مکتب امام خمینی (ره) است که ملت ایران به برکت خون شهدا تا پای جان پایبند به این مکتب خواهند بود.

همین خبر در خبرگزاری دانشجو

 
;
ارسال شده در مورخه: 22-10-1397