خانه  :: اساتید  :: اخبار

طغرانگار عنوان کرد؛ بهره‌مندی دانشجویان از کتابخانه مجازی
طغرانگار عنوان کرد؛ بهره‌مندی دانشجویان از کتابخانه مجازی



تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان گفت: به دنبال این هستیم که کتابخانه مجازی دانشگاه زنجان را نیز با انعقاد قراردادی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار بدهیم.

حسن طغرانگار در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: گران بودن قیمت کتاب در میزان مطالعه و اقتصاد حوزه فرهنگ تأثیرگذار است و سبب شده تا چرخ اقتصاد کتاب به خوبی نچرخد.
وی با اشاره به اینکه گران شدن کتاب حتی در کشورهای پیشرفته نیز اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: گران بودن کتاب از طرفی موجب رونق کتابخانه‌های عمومی می‌شود و حتی کیفیت کتاب‌ها نیز می‌تواند تا حدودی بالا رود.
رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان اظهار کرد: نیاز به مطالعه نیز باید در کشور افزایش یابد و اینکه هر فردی احساس کند که اگر نیاز به آگاهی بیشتری در زمینه مسئله‌ای دارد باید به کتاب رجوع کند.
وی خاطرنشان کرد: ابزار‌های رقیب کتاب شامل شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، باعث ایجاد یک آشفتگی در ذهن مخاطب می‌شوند چرا که اطلاعات را در حجم وسیع و آشفته در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد، در حالی که کتاب یک آرامش خاطر و اطمینان را در مخاطب ایجاد می‌کند.
طغرانگار در خصوص کتابخانه دانشگاه علمی‌کاربردی افزود: بر روی کتابخانه این دانشگاه حساسیت بالایی داریم و به دنبال این هستیم که کتابخانه مجازی دانشگاه زنجان را نیز با انعقاد قراردادی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار بدهیم.

همین خبر در خبرگزاری ایکنا

;
ارسال شده در مورخه: 22-10-1397