خانه  :: اساتید  :: اخبار

رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان معرفی شد
مراسم تودیع جمال داودی، رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای زنجان و معارفه ابراهیم احمدی رئیس جدید انجام شد.



تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای زنجان در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردید.
در این مراسم شخصیت‌های علمی و اداری استان، مشاور عالی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان حضور داشتند که برخی از آنان عبارتند از: نجفیان ریاست دانشگاه زنجان، موسوی مشاور عالی  صالحی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، انصاری مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان، رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، طغرانگار ریاست محترم دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان، قزلباش ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، فروش باستانی، معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، مرادخانی ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان، اوجاقلو ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان، مجتبی زاده ریاست سازمان نظام مهندسی زنجان.

مراسم با قرائت قران کریم و پخش سرود پر افتخار ملی و سرود دانشگاه فنی و حرفه‌ای آغاز گردید. سپس دکتر داودی  ازکلیه همکاران اعم از اساتید و مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای، که در دوران تصدی با ایشان کمال همکاری و همراهی را داشتند و باعث توسعه و پیشرفت چمشگیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گردیدند تشکر و قدردانی نمود. وی برای دکتر احمدی در توسعه هرچه بهتر دانشگاه آرزوی موفقیت نمود. در پایان سخنان داودی فیلم عملکرد صورت گرفته در دوران تصدی ایشان به نمایش در آمد.
سپس نجفیان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از دکتر داودی برای دکتر احمدی آرزوی موفقیت کرد. وی همچنین اعلام نمود همواره دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه مادر استان در کنار دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده و این ارتباط در آینده بیشتر هم خواهد شد. وی اذعان کرد دانشگاه زنجان آماده همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه است.
بعد از سخنان نجفیان، موسوی ضمن تقدیر از داودی و تبریک به احمدی در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف پیشرفت پرداخت.
سپس احمدی از داودی که از سرمایه‌های گرانسنگ دانشگاه می‌باشند، تقدیر و تشکر نمود. وی آغاز دوره خدمتگذاری به جامعه علمی و دانشگاهی در شروع ماه پرخیر و برکت ربیع الاول، که بهار ماه هاست، را به فال نیک گرفته و مراتب شکر خود را از این فرصت خدمت و نعمت الهی ابراز نمودند. ریاست جدید دانشگاه از دکتر صالحی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاونین ایشان به دلیل اعتماد و واگذاری مسئولیت صمیمانه سپاسگزاری نمودند.
در ادامه  احمدی برنامه خود را جهت معرفی، پیشرفت و ارتقاء جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با توجه به ماموریت محور بودن آن ارائه و اعلام نمود و گفت: توسعه، اجرای تجمیع دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، ارتقاء جایگاه این دانشگاه به دانشگاه‌های نسل سوم با همکاری کارکنان و اساتید و یاری تمامی مسئولین ارشد استان، کشور و دانشگاه متبوع، اولویت اول می‌باشد.
در ادامه برای پیشبرد امور دانشگاه و برداشتن گام‌های سازنده، پس از توکل به ذات بی‌زوال الهی، از یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، مدیران ارشد استانی و شهرستانی، مدیران ستادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، علی الخصوص از ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای درخواست یاری و همراهی نمود.
در پایان توسط  نجفیان،  موسوی و خانم رشتچی از زحمات  داودی تقدیر شد و ابلاغ  احمدی اهدا شد.

همین خبر در خبرگزاری دانشجو

;
ارسال شده در مورخه: 23-10-1397