خانه  :: اساتید  :: اخبار

اقدامات اسلام‌ستیزانه نمی تواند مانع صدور فرهنگ انقلاب اسلامی باشد
اقدامات اسلام‌ستیزانه نمی تواند مانع صدور فرهنگ انقلاب اسلامی باشد.



تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است به نحوی که آنان هیچ گونه نگرانی نسبت به مسائل مذهبی از ناحیه دولت نداشته باشند. (امام خامنه ای)

چند صباحی است که ملت های مظلوم منطقه در جریان بیداری اسلامی در پی رهایی از هرمان استعمار و وصول به آزادی برای تحقق کرامتهای بشری در لوای اندیشه اسلامی هستند.

به راستی امروز مردم جهان پیام حضرت روح الله(ره) را با عمق وجود درک می کنند که حضرتشان گرفتاری بلاد اسلامی را از سران دست نشانده یشان می دانست و رمز تحقق اسلام ناب را در رهایی از اندیشه های شرک آلود ترویج یافته در دستگاههای حکومتی غرب زده جهان اسلام عنوان می کرد.

امروزه مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان از مظلومترین ملت های جهان اسلام به شمارمی آیند که در احقاق حقوق اولیه اسلامی خود بایستی رنجها، شکنجه ها، زندانهای طولانی مدت را متحمل شوند و برای دفاع از حجاب و غیرت و ناموس خویش، برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان محاسن خویش را با خون خود خضاب کنند.

بیش از 150 روحانی و بزرگان دینی به جرم حمایت از دین رسول الله به ده ها سال حبس و شکنجه محکوم می گردند. حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جهان جمهوری آذربایجان در مراسم اربعین حسینی سال 2015 دستگیر شده و به همراه جمعی از روحانیون به 20 سال زندان محکوم شده است و تحت شکنجه های روحی و جسمی قرار گرفته است وی در زندان نیز در غل و زنجیر قرار دارد و 6 روزی هست که به اعتصاب غذا دست زده است.

حاج طالع قبلا نیز در حمایت از مردم یمن 2 هفته اعتصاب غذا نموده است. ️ما دانشجویان انقلابی در این برهه که جهان پیچ تاریخی خود را حل می کند در این اثنا که شیعیان مظلوم جمهوری آذربایجان مورد هجمه نظام سلطه قرار گرفته نکاتی را مورد تایید و تذکر قرار می دهیم:

نکته اول به برادران و خواهران مظلومان در جمهوری آذربایجان عرضه می داریم راهی که شما آغاز کرده اید راه پرفراز و نشینی است که روزگاری پدران ما آنرا سپری کردند و ما میراث دار عزت و عظمت ایستادگی به آنان هستیم. خداوند متعال در کتاب جاویدان خود قرآن حکیم دستور به استقامت داد که ( فاستقم کما امرت) امروز نیز شما با ایستادگی تان پیروزی بزرگ را برای جبهه مظلومان عالم رقم خواهید زد. از هیچ نهیبی نهراسید که به تجربه اثبات کرده ایم این نهیب ها جز پاس های سگ های مرسومی گرسنه نیست.

 نکته دوم نسبت به چماقداران استکبار، ضمن محکوم کردن اقدامات و تبعیضها نسبت به دینداران جمهوری آذربایجان باید گفت اقدامات اسلام ستیزانه نمی تواند مانع صدور فرهنگ انقلاب اسلامی باشد و دیر یا زود فریاد مظلومان آذربایجان در سراسر گیتی طنین انداز خواهد بود.

نکته سوم نسبت به مسئولین کشورمان می باشد. انتظار می رود که مسئولین جمهوری اسلامی در کنار مظلومان جمهوری آذربایجان باشند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان
(دفتر تحکیم وحدت)
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی اسفراین(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا
(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر
(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی
(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان
(دفتر تحکیم وحدت)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام‌خمینی قروین (دفتر تحکیم وحدت)

همین خبر در خبرگزاری دانشجو

 
;
ارسال شده در مورخه: 24-11-1397