خانه  :: اساتید  :: اخبار

اعزام 450 زوج دانشجو به مشهد مقدس
مراسم بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی در دانشگاه زنجان برگزار شد



مراسم ویژه بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، شنبه ۱۱ اسفند و با حضور دانشجویان شرکت کننده در این دوره ازدواج دانشجویی و مسئولین استانی و دانشگاهی در سالن همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

برای این مراسم ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده بود، از جمله این برنامه ها کارگاه "از تفاوت تا تفاهم" با سخنرانی حجت الاسلام قره داغی بود. وی در این کارگاه به بیان تفاوت های جسمی و روحی زوجین پرداخته و نحوه ایجاد تفاهم با وجود تفاوت های موجود را بیان نمود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام شامی؛ مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان زنجان به قرائت پیام مقام معظم رهبری برای مراسم ازدواج دانشجویی پرداخته، برای زوجین دانشجو سعادت و خوشبختی از خداوند مسئلت نمود.

سپس حجت الاسلام قره داغی؛ دبیر استانی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان با عرض خیرمقدم به میهمانان مراسم و زوجین دانشجو به ارائه گزارشی از ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی استان زنجان پرداخته و گفت: سال گذشته 400 زوج دانشجو در جشن ازدواج دانشجویی حضور داشتند که با تلاش‌ های متولیان امر و رابطان دانشگاه ‌های استان امسال 457 زوج ثبت‌ نام کردند تا به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شوند. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان افزود: سال ‌های گذشته زوج‌ها ثبت‌نام می‌کردند و بنا به زمان مشخص به مشهد می‌رفتند، طوری که دفتر نهاد به مدد بیت رهبری هتل‌ها را انتخاب می‌کرد و در اختیار دانشجویان قرار می‌داد، امسال با تلاش و کمک‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد که برنامه خوبی برگزار شود ‌که روسا و مسئولان نهادهای رهبری در دانشگاه‌ها در تحقق این برنامه نقش به ‌سزایی داشتند.  

وی ادامه داد که برنامه‌ریزی‌های مکرری صورت گرفت و خوشبختانه توفیقاتی حاصل شد و هر زوج فقط با پرداخت 200 هزار تومان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود، میزان طلاق در ازدواج دانشجویی زیر 2 درصد است؛ به عبارتی موفقیت زندگی زوجین دانشجو بالای 98 درصد است و این یک موفقیت بزرگی در امر ازدواج دانشجویان به حساب می‌آید.

عکس های مراسم را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 12-12-1397

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

غرس نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت3000 نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور ریاست دانشگاه (22-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان