خانه  :: اساتید  :: اخبار

۱۲ دانشجوی طناز برگزیده سومین جشنواره تلخند شدند
۱۲ دانشجوی طناز برگزیده سومین جشنواره تلخند شدند.



تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو،‌ سومین جشنواره دانشجویی تلخند به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد.

نخستین دوره جشنواره طنز دانشجویی تلخند خردادماه سال 1394 و دومین دوره آن نیز دو سال بعد در سال 1396 برگزار شد.
امروز نیز پس از گذشت دو سال سومین دوره جشنواره تلخند به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دفتر طنز حوزه هنری زنجان، دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم‌ پزشکی استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.
سومین دوره جشنواره سراسری تلخند، امسال در دو بخش زندگی دانشجویی و طنز اجتماعی در قالب شعر و نثر برگزار شد و تا پایان مهلت ارسال آثار یک هزار و 345 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

در اختتامیه این جشنواره 12 نفر از دانشجویان برگزیده شدند که بر این اساس فرزانه حسنی‌راد از دانشگاه فردوسی مشهد، امیرحسین دولتی از دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین و امیر ولی‌زاده از دانشگاه زنجان در بخش نثر با موضوع آزاد اول تا سوم شدند.

همچنین محمدجواد الهی‌پور از دانشگاه قم، حسن رحمانی‌‌نکو از دانشگاه شهاب، دانش قم و محمدرضا شکیبایی‌زارع نیز در بخش شعر با موضوع آزاد، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش شعر با موضوع زندگی دانشجویی نیز حسین مسیبی از دانشگاه تربیت‌ مدرس مقام دوم، رضا زارعی از دانشگاه شیراز و فرهاد موحدی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی، علیرضا کبیری از حوزه علمیه قم مقام دوم، بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت‌ مدرس به همراه امیر بیوسه از دانشگاه کردستان مقام سوم را کسب کردند.

همین خبر در خبرگزاری دانشجو

همین خبر در خبرگزاری شبستان

;
ارسال شده در مورخه: 18-02-1398