خانه  :: اساتید  :: اخبار

جشنواره شعر دانشجویی به زنجان رسید
دومین گردهمایی جشنواره ملی شعر دانشجویی در دانشگاه زنجان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸

جشنواره ملی شعر دانشجویی دومین گردهمایی خود را در دانشگاه زنجان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، دومین رویداد جمعی این جشنواره از ساعت ۱۳ روز یکشنبه، چهاردهم مهرماه در سالن «سهروردی» دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

پنل تخصصی این برنامه با موضوع «آسیب‌شناسی شعر آیینی» با حضور رضا اسماعیلی (شاعر و پژوهشگر) و قربان ولیئی (شاعر و عضو هیات علمی دانشگاه) برگزار خواهد شد.

در این محفل شعر و شاعری که به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد زنجان برگزار خواهد شد، غلامرضا طریقی و مصدق آقاجانلو نیز شعرخوانی خواهند داشت. همچنین حاج ولی‌الله کلامی چند شعر آیینی به زبان ترکی برای حاضران خواهد خواند.

شعرخوانی جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه زنجان، از دیگر بخش‌های این برنامه است که در قالب رویدادهای پانزده‌گانه‌ نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی برگزار خواهد شد.
 
رویدادهای این جشنواره به‌صورت آنلاین (پخش زنده) و آفلاین، در سایت جشنواره به این نشانی قابل دسترسی و استفاده هستند: eventta.ir.

نخستین رویداد جشنواره ملی شعر دانشجویی هفته گذشته در دانشگاه شهید بهشتی تهران با برگزاری پنل تخصصی با حضور اسماعیل امینی و سیدمهدی طباطبایی، سخنرانی علی دهباشی و اهدای نخستین تندیس «رودکی» به محمدرضا شفیعی کدکنی، شعرخوانی جمعی از دانشجویان و استادان این دانشگاه و نیز اجرای موسیقی حسام‌الدین سراج همراه بود.

همین خبر در خبرگزاری ایسنا

همین خبر در خبرگزاری ایرنا

;
ارسال شده در مورخه: 15-07-1398