خانه  :: اساتید  :: اخبار

شروع به کار طبخ و توزیع غذا در دانشگاه
آغاز به کار طبخ و توزیع غذا در قالب سلف مکمل دردانشگاه



شروع به کار طبخ و توزیع غذا در دانشگاه

به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم (دانشجویان، اساتید و کارکنان) می‌رساند از روز شنبه مورخه 1399/6/29 طبخ و توزیع غذا با رعایت کلیه دستورالعملها و الزامات بهداشتی شروع خواهد شد. مطابق هماهنگی انجام شده، غذا در تنوع مناسب(از نظر نوع غذا ونوع مواد مصرفی با قیمت متفاوت) ارایه شده و دانشگاهیان محترم می‌توانند از طریق آدرس:http://food.znu.ac.ir از تاریخ 1399/6/26 نسبت به رزرو غذای مورد نظر خود اقدام نمایند.

توزیع غذا فقط در ظرف یکبارمصرف به دو روش صورت خواهد گرفت:

1- تحویل در سالن غذاخوری اساتید و کارکنان با رعایت فاصله مناسب. لطفا برای تحویل به این روش، در هنگام رزور سلف در سامانه اتوماسیون تغذیه کد2(سلف کارکنان و اساتید) انتخاب شود.

2- تحویل غذا در محل کار(ساعت 12-13) در صورت درخواست متقاضی (اتاق کار، آزمایشگاه یا کارگاه و یا خوابگاه). لطفاً برای تحویل در محل ، در هنگام رزور سلف در سامانه اتوماسیون تغذیه به شرح جدول ذیل انتخاب نماید.

(هزینه ارسال غذا به محل کار یا خوابگاه بصورت مجزا دریافت خواهد شد).

ردیف

محل تحویل غذا

کد انتخابی در سامانه تغذیه

1

تحویل غذای کارکنان و اساتید در محل کار

1

2

تحویل غذا در خوابگاه برادران

3

3

تحویل غذا در خوابگاه خواهران

5

 

 

به دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای هر وعده ناهار حداکثر 100000ریال و بازای وعده شام حداکثر 70000ریال یارانه از طرف دانشگاه جهت رزرو غذا پرداخت و الباقی قیمت غذای انتخابی توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.  به دانشجویان شاغل در سنوات غیرمجاز بازای هر وعده ناهار حداکثر 57000ریال و بازای وعده شام حداکثر 40000ریال یارانه پرداخت خواهد شد. برای همکاران دانشگاهی قیمت آزاد محاسبه خواهد شد.

در صورت رزرو غذا و عدم مراجعه جهت تحویل غذا به میزان 50 درصد قیمت غذا از اعتبار متقاضی کسر خواهد شد.

مثال: برای دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای انتخاب غذای 160000ریالی برای وعده ناهار مبلغ 25000ریال در موعد رزرو دریافت و باندازه 35000ریال در موعد تحویل غذا دریافت خواهد شد دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای انتخاب غذای 70000ریالی، برای وعده ناهار صرفاً مبلغ 8000ریال در موعد رزرو غذا دریافت خواهد شد.

برای اساتید و کارکنان دانشگاه بازای انتخاب هرنوع غذایی کل مبلغ غذا در موعد رزرو غذا دریافت خواهد شد و در صورت مساعدت امور مالی دانشگاه از هفته های آتی کل مبلغ غذا از حقوق ماهیانه کسر خواهد شد.

مشخصات انواع غذای قابل ارایه در هفته ابتدایی شروع فعالیت در جدول زیر آمده است:

در دو یا سه هفته ابتدایی به سبب عدم ارتقا نرم افزار رزرو غذا احتمالاً مشکلاتی در تعیین نوع توزیع غذا وجود خواهد داشت، اما امیدواریم با ارتقا نرم افزار علاوه بر رفع مشکل فوق، امکان تسویه اینترنتی هزینه غذا نیز فراهم شود.

 


ارسال شده در مورخه: 26-06-1399