خانه  :: اساتید  :: اخبار

پیام تسلیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان
در پی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده



«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.


باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد.

شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت و بی تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است. دشمنان بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و سنت و مشیت الهی نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مومنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده گرانقدر آن شهید و ملت شهید پرور ایران اسلامی، برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزد منان مسالت دارد.

والعاقبه للمتقین

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 08-09-1399

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف