خانه  :: اساتید  :: اخبار

در نشست خبری بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی مطرح شد
تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 9 آذرماه



نشست خبری بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قره داغی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و رئیس دبیرخانه استانی ازدواج دانشجویی و اصحاب رسانه، یکشنبه ۵ آذر در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد.

شرح برنامه‌های ستاد کشوری و اعلام برنامه های دبیرخانه استانی ازدواج دانشجویی از مباحث مطرح در این نشست خبری بود. حجت‌الاسلام قره‌داغی با بیان اینکه برای شرکت در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان، دانشجو بودن یکی از زوج ها کفایت می کند، گفت: مهلت ثبت تا ۹ آذرماه جاری ادامه می یابد و محدودیتی در تعداد ثبت نامی ها وجود ندارد.. وی با تاکید بر اینکه یکی از شروط اصلی شرکت در آیین ازدواج‌های دانشجویی این است که حتماً یکی از زوج‌ها باید دانشجو بوده و لزومی به دانشجو بودن هر دو نیست، اظهار کرد: دانشجویانی که تاریخ عقد آن‌ها مربوط به بازه زمانی ۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ است، می‌توانند با نام‌نویسی، در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان شرکت کنند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان اظهار کرد: ثبت نام در طرح ملی« همسفر تا بهشت» صرفا به صورت الکترونیکی است و متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی ezdevaj.nahad.ir می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. ایشان در ادامه با بیان اینکه یکی از مزیت‌ها و موهبت‌های ازدواج دانشجویی این است که این ازدواج‌ها از پایداری بیشتر برخوردار است، تصریح کرد: آمار میزان طلاق در جامعه حاکی از آن است که طلاق در ازدواج‌های دانشجویی با ۵.۵ درصد، میزان بسیار کمی را نسبت به سایر ازدواج‌ها که رقم ۳۹ درصد را در جامعه به خود اختصاص داده، برخوردار است، این در حالی است که این میزان در استان زنجان از میانگین کشوری نیز پایین‌تر است.

آلبوم تصاویر


ارسال شده در مورخه: 06-09-1402

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف