خانه  :: اساتید  :: اخبار

مراسم بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی
مراسم بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزار شد



بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزار شد؛

ثبت‌نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، ۸ آبان الی ۹ آذر، انجام شد؛ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان به عنوان دبیرخانه استانی ازدواج دانشجویی ضمن ارائه تسهیلات ستاد کشوری به زوجین ثبت‌نام کننده، با رایزنی و هماهنگی با ادارات، سازمان ها، شرکت های تولیدی و دانشگاه های استان علاوه بر ارائه تسهیلات ویژه و برگزاری کارگاه های آموزشی همچون کارگاه «به طعم آرامش »، در صدد تخصیص کمک هزینه اعزام دانشجویان به مشهد مقدس برآمد که این امر با همراهی استانداری، شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت پارس سوئیچ و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان‌ و ... محقق شد.
جشن ازدواج بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، ۲۷ بهمن با حضور ۲۲۰ زوج دانشجو، مسئولین استانی و دانشگاهی و جمعی از خانواده های زوجین، در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد. در این برنامه شاد و متنوع، جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی از جمله آقای دکتر افشارچی، استاندار زنجان و آقای دکتر فیروزفر، شهردار زنجان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین قره داغی، رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان، در این برنامه ضمن خیر مقدم، به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه آقای دکتر افشارچی و آقای دکتر فیروزفر، ضمن تبریک به زوجین، توصیه هایی برای شروع زندگی مشترک به زوجین داشتند.

اجرای گروه تواشیح، عقد نمادین و مسابقه از برنامه های جشن ازدواج دانشجویی بود، زوجین شرکت کننده در جشن،پس از پایان مراسم، در قالب کارناوال ازدواج دانشجویی در حسینیه اعظم زنجان حاضر و پس از اقامه نماز جماعت، میهمان خوان کرم حضرت اباعبدالله علیه السلام شدند.
اعزام زوجین به مشهد مقدس(طرح همسفر تا بهشت)، پایان بخش برنامه های استانی ازدواج دانشجویی بود که با تلاش های دبیرخانه استانی ازدواج دانشجویی، در قالب ۲ قطار اختصاصی انجام شد.
در طرح همسفر تا بهشت، زوجین به مدت ۴ روز ضمن حضور در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام، در برنامه های ستاد کشوری ازدواج دانشجویی شرکت نمودند. ویژه برنامه برکت، فرصت عاشقی، جنگ عاشق شو، کارگاه های آموزشی و صرف شام در میهمانسرای حرم مطهر رضوی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای زوجین در طرح همسفر تا بهشت بود.

برای مشاهده آلبوم تصویری، اینجا کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 05-12-1402

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف