خانه  :: اساتید  :: اخبار

آقاعلی قاسم‌نیا در گفت‌وگو با
خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان،‌ اظهار کرد



 

مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه زنجان گفت: ‌سلامتی از جمله سرمایه‌های مهم زندگی هر فرد است که دانشگاه علاوه بر توجه به تامین سرمایه علمی دانشجویان، به تامین سرمایه سلامتی هم توجه دارد.

 

آقاعلی قاسم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان،‌ اظهار کرد:‌ رسالت دانشگاه در وهله اول آموزش علمی دانشجویان بوده و توجه به ورزش همگانی و پس از آن نیز نیم‌نگاهی به ‌تربیت دانشجویان مستعد در زمینه ورزش قهرمانی باتوجه به امکانات دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

 

عضو هئیت‌علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه زنجان با بیان اینکه پژوهش در حوزه ورزش در چارت سازمانی اداره تربیت بدنی دانشگاه نیست، گفت:‌ دانشجویان علاقه‌مند در حوزه پژوهش‌ِهای ورزشی می‌توانند با راهنمایی اساتید مربوطه، مطالعات و ایده‌های پژوهشی خود را مورد پیگیری قرار دهند که طرح‌های خوبی توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه انجام شده یا در دست اقدام است.

 

مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه زنجان تصریح کرد:‌ علاوه بر تجهیز سالن ورزشی داخل خوابگاه دختران و پسران، برای استفاده هر چه بهتر از ست‌های ورزشی برای دانشجویان بومی که امکان تردد به خوابگاه را ندارند، در سالن ورزشی دانشگاه ست‌های بدنسازی پیش‌بینی شده است.

 

قاسم‌نیا با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه استخر دانشگاه از جمله دست‌آوردهای خوب در سرانه ورزش دانشگاه زنجان بود، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به حضور نزدیک به 10 هزار دانشجو در دانشگاه زنجان، ‌اولویت اول در استفاده دانشجویان است و پس از آن پرسنل و اعضای هئیت علمی می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

 

وی با اشاره به سرمایه‌های زندگی هر فرد گفت:‌ سرمایه عقلی وعلمی، سرمایه عاطفی، سرمایه مالی وهمچنین سرمایه سلامت 4 دارایی مهم زندگی هر فرد هستند که اداره تربیت بدنی دانشگاه با رویکرد مثبتی که در این زمینه از سوی مسئولان سعی بر ورود جدی در تامین سرمایه سلامتی دانشجویان دارد.

;
ارسال شده در مورخه: 19-8-1394