خانه :: اساتید :: اخبار
«پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی»
هفته پژوهش و فناوری گرامی باد. (24-9-1397) ادامه خبر
برگزاری مانور زلزله در دانشگاه زنجان
هدف این مانور افزایش تاب آوری و تمرین برای ارتقای دانش و مهارت دانشجویان در جهت پیشگیری از خسارات زلزله بود (21-9-1397) ادامه خبر
حضور صاحب 280 اختراع داخلی و بین المللی در دانشگاه
برنامه اختراع و تولید دانش از بطن قرآن کریم با حضور دکتر روح الله شریفی در دانشگاه زنجان برگزار شد (20-9-1397) ادامه خبر
مناقصه خدمات خودرویی دانشگاه
مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت: سه شنبه 22 خرداد تا دوشنبه 28 خرداد 97



 

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خدمات خودرویی دانشگاه زنجان برای سال 98- 97 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه  97/03/22 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 101

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 200963798000001

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 8 روز سه شنبه تاریخ 97/03/22 تا ساعت 12 روز دوشنبه تاریخ 97/03/28 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 8 صبح روز شنبه تاریخ 97/04/09

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11 روز یکشنبه تاریخ 97/04/10  دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 400/000/000 ریال به شماره حساب1703051819 بانک تجارت به نام سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم: مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 97/04/09 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

 


ارسال شده در مورخه: 20-03-1397