خانه :: اساتید :: اخبار
گروه زمین شناسی دانشگاه زنجان برگزار می کند:
چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تأکید بر مخازن هیدروکربنی به میزبانی گروه زمین شناسی  (23-7-1397) ادامه خبر
اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان
تشکیل پرونده و ارائه درخواست دانشجویان نوورود در سامانه سینا (sina.bmn.ir) تا تاریخ 30 مهر (17-7-1397) ادامه خبر
انتصابات صورت گرفته
طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انجام شد (11-7-1397) ادامه خبر
مناقصه ایاب و ذهاب (نوبت دوم)
مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت: دوشنبه 97/05/01 تا شنبه 97/05/06



 

آگهی مناقصه عمومی

(نوبت دوم)

 

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب و ذهاب کارکنان دانشگاه زنجان برای سال 98- 97 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 97/05/01 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 105

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 200973798000003

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تاریخ 97/05/01 لغایت تا ساعت 8 روز شنبه به تاریخ 97/05/06 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 روز سه‌شنبه تاریخ 97/05/16

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز چهارشنبه تاریخ 97/05/17 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به مبلغ 300/000/000 ریال به شماره حساب1703051819 بانک تجارت به نام سپرده دانشگاه زنجان و ارائه اصل فیش بانکی.

تذکر مهم: مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های مذکور را می‌بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 97/05/16 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352


ارسال شده در مورخه: 30-04-1397