بروزرسانی: 14-4-1401
معرفی اداره حین تحصیل
اداره حین تحصیل |
|
سرکار خانم مریم بازرگان مسئول واحد رایانه و حین تحصیل كارشناس دانشكده مهندسي و علوم |
|
سرکارخانم فاطمه مسعودی كارشناس دانشكده كشاورزي و علوم انساني تلفن: 33052596-024 |
|
شرح وظایف اداره حین تحصیل:
- پشتیبانی از سيستمهاي كامپيوتري آموزش كل و دانشكده ها
- نگهداري و پشتيباني از سرورهاي مالي و آموزشي آموزش كل
- نگهداري و پشتيباني از سرور وب و وب سايت آموزش
- برگزاري انتخاب واحد و حذف و اضافه اينترنتي
- برگزاري و پشتيباني از سيستم ورود نمره اساتيد
- مسئوليت وب سايت دانشگاه (قسمت آموزش)
- به عنوان مسئول واحد رايانه و حین تحصیل و انجام امورات محوله
- پيگيري در خصوص ارتقاء نرم افزارهاي آموزشي و مكانيزه كردن كارهاي دستي
- نظارت بر كليه امور آموزشي دانشجويان در كل دوره تحصيل
- نظارت بر حسن اجراي برنامه هاي مصوب و اصول كلي برنامه هاي آموزشي
- اجراي مصوبات شوراي آموزشي و كميسيون موارد خاص و كميته انضباطي
- مطالعه و اتخاذ تصميم در مورد مسائل و مشكلات آموزشي دانشجويان با هماهنگي مدير امور آموزش
- كنترل و بررسيهاي لازم در زمينه آيين نامه هاي آموزشي از سوي دانشكده ها
- انجام مكاتبات مربوط به مسائل آموزشي دانشجويان با وزارت متبوع در خصوص تغيير رشته، سرفصلهاي رشته هاي مختلف
- ايجاد هماهنگي لازم در دانشكده ها جهت اجراي قوانين، دستورات و بخشنامه هاي آموزشي
- بررسي مسائل مربوط به تغيير رشته و انتقال توأم با تغيير رشته، انصراف و محروم از ادامه تحصيل
- صدور احكام دانشجويان اخراجي و ترك تحصيل پس از انجام كليه مراحل اداري
- رسيدگي به پيشنهاد دانشكده ها در مورد منع ادامه تحصيل دانشجويان عدم مراجعه و رسيدگي به وضع آنها طبق مقررات آموزشي مربوط
- تهيه و پيشنهاد تقويم دانشگاهي در نيم سال به شوراي آموزشي جهت تصويب و ارسال به دانشكده ها
- بررسي و اقدام در خصوص نامه هاي ارسالي دانشكده ها در ارتباط با وضعيت مرخصي و حدف ترم دانشجويان
- بررسي و رفع اشكالات احتمالي در دروس اخذ شده دانشجو در زمان انتخاب واحد و يا كارنامه دانشجو
- بررسي و اقدام در خصوص تغيير ساعات كلاس، محل كلاس و نام استاد مربوطه
- صدور گواهی خروج از کشور برای دانشجویان مشمول
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای وزارت علوم جهت ارائه به سفارتهای مربوطه
- پاسخگويي به سؤالات آموزشي دانشجويان
- انتخاب واحد دانشجويان ( دانشجوياني كه مشكل دارند)
- ثبت مشخصات پرسنلي دانشجويان
- ثبت حدف واضافه (دانشجويان مشكل دار)
- ثبت حذف تكدرس (دانشجويان مشكل دار)
- ثبت ريز نمرات دروس برابرسازي شده ، مهمان در دانشگاه ديگر ، انتقالي ازدانشگاه ديگر ومهمان از دانشگاه ديگر .
- ثبت حذف پزشکی و غیبت های کلاسی و موجه
- ثبت معافیت تحصیلی
- ثبت مرخصي تحصيلي ،حذف ترم ،ادامه تحصيل تطبق كميسيون موارد خاص
- حذف دروس ، عدم رعايت پيش نياز ، اضافه واحد ، مشروطي .
- ثبت شماره درس رشته هاي جديد براساس سرفصل براي رشته هاي تازه تاسيس
- تعریف نام کاربری دانشجویان و اساتید برای ورود به سیستم گلستان
- وساير مواردي كه از بخشهاي ديگر دانشگاه و آموزش درخواست گرديده است .
بازدید امروز: 2