خانه  :: اساتید  :: اخبار

تشکیل «کمیته دانشگاهی نظریه پردازی، نقد و مناظره در حوزه علوم انسانی»
"کمیته دانشگاهی نظریه پردازی، نقد و مناظره در حوزه علوم انسانی" در دانشگاه زنجان تشکیل شد.



نشست تشکیل «کمیته دانشگاهی  نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه علوم انسانی» با حضور دکتر سیدمحسن نجفیان رییس دانشگاه زنجان، دکتر علی‌اکبر مسگر معاون حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونین دانشگاه و رئیس دانشکده‌ علوم انسانی روز 1399/09/23، در این دانشگاه بصورت مجازی برگزار شد.

دکتر نجفیان در این نشست با استقبال از تشکیل کمیته دانشگاهی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه علوم انسانی بر حمایت دانشگاه زنجان از این طرح تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این کمیته، زمینه نقد و نظر علمی به شایستگی فراهم شود.

دکتر علی‌اکبر مسگر نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی از سابقه طرح کرسی‌های «نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» به اهمیت موضوع نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پرداخت  و گفت: در حوزه های مختلف علوم انسانی کرسی های نظریه پردازی تشکیل می شود  و از فعالان این بخش و استادان دانشگاه ها حمایت خواهد شد تا جامعه از ایده های آنان بهره مند شود.

معاون حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه، نظریه هایی که در نهایت مورد تایید این هیات قرار گیرد چاپ و تبدیل به کتاب خواهد شد، افزود: این ایده ها و نظریه ها رها نخواهند شد، بلکه از دستگاه های مسئول می خواهیم که آنها را مورد استفاده قرار دهند.

دکتر علی اکبر مسگر افزود: تولید در حوزه علوم انسانی بی رونق شده است که هم اکنون نیاز است یک سرعت بخش یا کمک کننده این حوزه را احیا کند و یا فرایندهای آن را شتاب دهد.

در پایان، اعضای جلسه به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود به منظور هر چه بهتر برگزار شدن کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه پرداختند. 

;
ارسال شده در مورخه: 29-09-1399

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان